A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Orlando (2010)

Orlando 2.0D LTZ 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

A szállitó :)

Szöveges ítélet

Szóval az Orlando.
Kezdjük a motorral.
Az előző autóm dizel Captiva volt, ugyan az Orlando-nak is 2 literes a motorja, de ez egy teljesen más történet.
Ami rögtön feltűnt, hogy csöndesebb és kultúráltabban jár, de emellett erősebb 13 lóerővel. A hatfokozatú automata szépen teszi a dolgát, autópályán a hosszú áttételnek köszönhetően kis fordulattal csöndben lehet utazni. Az új motorral és váltóval, a kisebb hajtáslánccal és tömeggel az autó lényegesen dinamikusabb az előző Captiva-mhoz képest, ez az autó nagy sebességnél is otthon van, van hozzá motorja, futóműve és fékje is.
A belső tér funkcionálisan hasonlit a Captiva-hoz, ez is 7 személyes , bár az Orlando jobb első üléstámláját nem lehet vizszintesre állitani szállitáshoz. A középső sor támláit több pozicióban is lehet rögziteni, a meredekebb helyzet akkor jobb, ha a leghátsó sor ülés is ki van nyitva.
A futómű kemény, a 17'-es gumikkal együtt számomra kellemes kombináció irányithatóság szempontjából, de rosszabb úton nem élmény az utazás, ennek az autónak a sima út a lételeme.
A navi nekem a kidolgozottsága miatt jobban tetszett, mint a Captiva-é, tolatókamera viszont nincs, radar van. A rádió a kormányról is kezelhető, a gombok éjszaka is látszanak.
Jópofa a rádiópanel alatti tároló, ide be lehet tenni kapu távirányitót, kulcsot, vagy Ipod-ot, ekkor a panelről lehet vezérelni ( közben tölti is ). Van egy kisebb nyitott tároló lent a váltó mögött is, ide befér két üditő ( itt volt a gyári kerek kivehető hamutartó ), illetve mögötte még egy, ez zárható egy kis rolóval. Van még egy, én az aprópénzt tartom ott, a kormány alatt balra.
A csomagtartóban van 12 V csatlakozó. Van még egy keresztirányú tárolórekesz, amiben elférnek a kötelező cuccok, illetve még pár dolog.
Pótkerék az új trendnek megfelelően nincs, van defektjavitó készlet, a jobb oldalon a burkolatba rejtve. Nem volt rá szükség.

Ami tetszett:
- dinamika
- tér, pakolhatóság
- stabilitás
- csönd az utastérben

Ami nem teszett:
- a vezetőülés kis kartámasza
- a külső visszapillantótükör formája és mérete

Hibalista

- nem volt ilyen - új autó

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Captiva 2.0 D Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Orlando 2010 (2011)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)