A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1,4 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Lusta és vedel

Szöveges ítélet

Eszembe jutott a régi vicc: -Mi lesz a lajhár és a szarka keresztezéséböl? Egy szocialista brigád. A lajhár és a gödény keresztezése viszont Chevrolet Lacettit eredményez. Az ebben a kategóriában verhetetlen ára és a -szerintem- tetszet?s formája miatt esett rá a választásom. Egy sátáni 55 lovat nyomó Skoda Feliciából ültem át ide, így az elsö napokban fel sem tünt, hogy az 1.4-es motor az alsó fordulatszám tartományban mennyire erötlen. Ezt még fokozza, ha bekapcsoljuk a klímát, ilyenkor egy Daewoo Matiz is komoly ellenfélnek bizonyul, ha gyorsítani kell. A probléma padlógáz környékén, na jó, úgy 3.500-as fordulat tájékán kezd megoldódni, viszont a magasabb fordulaton történö üzemeltetésnek megvan az ára, mert a fogyasztását eddig még nem tudtam 8 liter alá vinni (klíma nélkül sem). Ez a motor sajnos a Kalosban is hasonló módon viselkedik.
A váltó borzalmas, már az Opel Astrában sem szerettem, a hosszú váltóutak és a pontatlanság miatt. Az átvétel után többször is ellenöriztem a fogaskerekek állapotát, némi recsegést kiváltva a szerkezetböl. A hátramenet kapcsolása egy rémálom, javasolom mindenkinek, hogy miután kinyomta a tengelykapcsolót, olvassa el valamelyik napilapunk sport rovatát, s csak ezután próbálkozzon, különben a váltó hangos kerregéssel riogatja a boldog tulajdonost.
A futómü jó, a kocsi a kanyarokban egyáltalán nem billeg, a Hankook gumik még vizes úton is megfelelöen tapadnak.
A helykínálat böséges, kényelmesen elfér mögöttem a család és a baráti kör bármely tagja. A kárpitozás megfelelö, a müanyagok minösége ugyan jó, de sok helyen könnyen horpadnak, s az összeszerelés is elnagyolt. Ezeken a kiváló minöségi utakon már most jobban zörög a belseje, mint a Skoda Feliciának 4 év után.
Sajnos a városi közlekedést, a dugókban való araszolást nem szereti, ilyenkor hamar kigyullad (főleg induláskor, hidegebb időben) a hibás müködést jelzö lámpa. Hideginditáskor pár percig járatni kell a motort és csak utána szabad elindulni, ellenkezö esetben megkergül az injektor , illetve az egész vezérlö elektronika és az üzemi hömérséklet eléréséig rángat az autó. Ilyenkorra ajánlatos idözíteni a vidéki útjainkat és az autópályán jól megkergetni az autót.
Összegezve a tapasztalatokat mégis azt mondom, hogy megérte a vételt, mert egy hasonló kategóriájú és felszereltségü autó más gyártónál minimum egy fél millával többe kerül.

Hibalista

- Átvételkor érdemes letérdelni az autó mellé és megnézni a küszöbök, illetve a sárvédö épségét, mert a trélerröl való leugratás okozhat némi horpadást. A szemrevételezésböl a korosszéria látható elemeit se felejtsük ki, mert gyakori a szállítás során szerzett sérülés. Egyetlen apróbb hiba fordult elö a megvásárlástól eltelt két hónapban, kiégett a rendszámtábla világítás egyik izzója. Aztán:
- 40 ezer kilométer után a hátsó kerékagyakat, a 60 ezer kilométeres szerviznél a katalizátort és a kormányoszlopot is cserélték. A katalizátor a kezdetektől fogva szórakozott, a kormányoszlop kattogását úgy 40 ezer kilométer után kezdtem hallani (és érezni is).
- 45 ezer kilométernél összeégtek a tompított fény és a fényszóró magasságállító motor vezetékei. Eltört a hátsó ablakomosó vezetéke, ami anomáliákat okozott az elektronikában, kínomban már az UFO-kra és a Koboldokra is gyanakodtam. Ez így azért egy kicsit sok a Skoda Felicia után.

Ide hordtam szervizbe

Chevrolet Maxabo egy szélvédő, majd egy karambolos javítás erejéig. A biztosítási ügyintézést és a szélvédő cserét korrekt módon végezték a csomagtér ajtó és lökhárító cseréjének minősége már hagy némi kívánnivalót maga után.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Költözés miatt átpártoltam a közelebb lévö Sallai Autóházhoz. Nagyon korrekt társaság, csak javasolni tudom mindenkinek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 61000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Felicia Következő autója? OPEL Astra, vagy KIA Ceed
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)