A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1.4 Elite AC 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

5 év együtt

Szöveges ítélet

2007. augusztus:
Az autót 2 éve vettem újonnan, hófehér és elég jól fel van szerelve extrákkal (ELITE). Kényelmesen elférek és mögöttem is óriási hely van benne a gyereknek (igaz ezt a helyet a csomagtartó rovására nyerték, de eddig csak egyszer kellett lehajtanom az osztott hátsó ülést miatta).
A fogyasztást eleinte nem sikerült 10 liter alá vinnem (igaz főként rövid városi szakaszokon használom), országúti rekordom is csak 7,6 l/100km volt. :( Az olajcserék segítettek kicsit: 2-3dl mínusz és kicsit dinamikusabb is lett az autó.
Összességében nagyon kényelmes, megbízható, jól vezethető (nem fárasztó, sőt akár élmény is lehet, ha úgy akarom) autóm van. Akinek nem státuszszimbólum a kocsi, annak nyugodt szívvel ajánlom, mert a legolcsóbban megvásárolható és fenntartható AUTÓ.

UPDATE (2008.február):
A fogyasztása nagyon érdekesen alakul. Ahogy írtam is, az olajcserék után javult a helyzet, már kicsivel 10 alatt is beérte, de a komolyabb változást a szelepcsere hozta meg. Mostmár eljárkálok 9-9,5literrel (pedig tél van) és a motor hangja sokkal jobb lett.

UPDATE (2008. május):
Kapott egy olasz hátsó kipufogódobot a gép, így már szépen szól: 3000-ig a kipufogó, utána a motor muzsikál. :)

UPDATE (2009. február):
Már-már beletörődtem, hogy ez a kocsi sokat eszik (nekem legalábbis a 9-9,5 is sok), de változott az életem és külföldi utazásokra kell használnom a Lacsit. Érdekes módon az osztrák és a német benzinből elég neki 1-1,5 literrel kevesebb is. Pedig ugyanúgy közlekedem, mint korábban (na jó, kint a forgalom ritmusa "normálisabb" és az is számít).

UPDATE (2009. július):
4 évesen már nem tökéletes... :( A műszakira való felkészítés során kiderült, hogy a toronycsapágyakat és a hátsó fékbetéteket ki kellett cserélni. Nem várt kiadás, nem örültem neki. Maga a műszaki és a zöldkártya sem olcsó mulatság, összesen 66000Ft ment el. De most újabb 2 évig ezekre nem kell költenem. Sajnos a lengéscsillapítók is elgyengültek, így hamarosan azokat is cseréltetnem kell, bár No-ban még nem feltünő a dolog, mert egy "csöppet" simábbak az utak...

UPDATE (2010. február):
Meg volt a 60000km-es időszakos szerviz. Kicsit drágább volt, mintha Mo-on csináltattam volna meg, de annyival nem, hogy megérje hazautaznom emiatt. Találtam egy korrekt autószerelőt, mindent megcsinált ami csak kicsit is "rossz" volt (részletek a hibalistában). Végig az autó mellett voltam, közben beszélgettünk is. Az autót mintha kicserélték volna! Nagyon jól megy és a hangja még szebb, mint eddig! :)

UPDATE (2010. június):
Úgy néz ki, hogy végleg itt ragadtam No-ban :D, így ideje megválnom a Lacsitól... :( Sajnos az ára nagyon nyomott, de szerencsére nem sürgős az eladása. Inkább csak sajnálom, hogy nincs kihasználva. (Az autóm hirdetése megtalálható a használtauto.hu-n.)
Kívánom, hogy a következő tulajdonosának is legalább olyan jól szolgáljon a Lacsi, mint nekem az elmúlt 5 évben. :)

PS: utódja egy idősebb Audi lett, ami a lehetőségeimhez képest nem rossz autó (http://nepitelet.hu/autok/audi/a4_1995/12_5_evesen_nem_rossz/), de már erősen érződik, hogy eltelt kb. 10 év a két autó tervezése között és közben Dél-Korea sokat tanult...

Hibalista

- aksi (csere gariban) - vezetőülés eltört (csere gariban) - szelepcsere (típushiba - csere gariban) - toronycsapágy + hátsó fékbetét (24000Ft) - izzók (2 tompított, 2 helyzetjelző, 2 rendszámtábla: kb. 1500Ft) - - 60000km-res időszakos szerviz (kb. 160000Ft): - vezérműszíjszett görgőkkel (Continental), vízpumpa (GM), generátorékszíjszett görgőkkel (Continental), gyergyák (Bosch), olaj (Mobil1 5W-30), olajszűrő, benzinszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő (mind GM), első fékbetétek, első lengéscsillapítók (Sachs), fékolaj (Esso).

Ide hordtam szervizbe

1: Chevrolet Scorpio, Debrecen (kötelező szervizelések, garanciális javítások) Sajnos megszűnt. :( Ezúton is köszönet Szabó Sanyinak és csapatának a segítőkész, gyors és olcsó munkáért. (10pont) 2: Kathi Márton, Hajdúböszörmény (műszaki vizsgára való felkészítés) (8pont) 3: Kornis Sándor, Németország (60000km-res időszakos szerviz) (9pont)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 63000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Renault 21 Következő autója? A4
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)