A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X6 (2008-2014)

X6 3.5D 

Az ítélet értékelése
1,7(11 db)

ÜBER WAGEN - csak lehetne benne több kraft

Szöveges ítélet

Az úgy kezdődött, hogy szombat délelőtt kénytelen voltam begurulni a győri BMW-hez, mert fékjei és a tárcsák elájultak az X3-asnak. Persze szombaton csak az értékesítés működött... Sok pénzt ajánlottam, ha behívnak egy szerelőt, aki segít rajtam - könnyelmű ajánlat volt, mert a vége több mint 200e lett. Amíg várakoztam, addig kitaláltam, hogy tesztelem az X6-ost! 286Le; 240km/h - gondoltam, hogy ez majd odab@sz rendesen... hááááát... nem mondom, hogy csalódtam, de ennél azért többet vártam!!! Az én X3-asommal körbeautózom ezt a monstrumot (persze az enyém több mint 300 kilóal könnyebb és ehez társul a 250Le). Nem rossz, nem rossz, de nem kell vele keménykedni, mert hamar legyorsulják mindenféle pörgős, olcsó kis szutykok.
Ami nekem nagyon tetszett az a rengeteg kényelmi szolgáltatás: tolató kamera parkolást segítő grafikus kiegészítéssel, elektromosan nyitható-zárható csomagtér ajtó, egérmozi a szélvédőn. Az elektromos váltókarral ismerkedni kell... elég fura. A kormánykerék rendkívül dizájnos, de nem lehet sokféle fogást alkalmazni rajta az F1 váltó miatt. Nekem az F1 váltó nem is igazán tetszik, hiszen egyébként is elég gyorsan vált az autómatika, és hiába kényszerítgetjük a kézi kapcsolást, akkor is beleszól, ha neki valami túl sok, meg a váltó késlekedése úgy is megmarad.
A futómű lényegesen komfortosabb, mint az X3-asnál, és egy picit magasabban is csücsül a pilóta.
A belső tér kialakítása kifogástalan, úgy anyaghasználatban, mint kidolgozottságban. Kívül-belül nagyon kívánatos jószág... a teljesítménye is megfelelő a magyar átlag elvárásoknak... csak hát vagyunk egy páran, akik mindenből egy picit (nagyon) erősebbet, gyorsabbat, nagyobbat szeretnek. Lehet, hogy én nem vagyok jól összerakva...?!
Két- három év múlva, amikor elhasználódik alattam az X3, majd elgondolkodunk egy ilyen vason... vagy egy dízel Porsche Cayene-n, vagy a Subaru Forester 3.0D-n

Hibalista

- amíg kipróbáltam, addig semmi...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? X3D Következő autója? X6D v. Cayene D v. Forester D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X6 2008 (2008)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)