A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X3 (2010)

X3 2.8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

férfias és megbízható

Szöveges ítélet

Volt mar egy E36-os BMW-m korábban, imádtam, mert megbizhato volt és olcso volt a karbantartás. Ez egy 2800-as benzines motorral felszerelt járgány. Kezdem a jo dolgokkal:
- a kulseje (teszek fel képeket is), végre nem noies mint a korábbi verzio volt
- méretileg nagy az auto, nem sokkal nagyobb az X5 sem, én a 168cm-el irto konnyen tudtam vezetni, egyszer tolattam csak neki egy vasoszlopnak, de az saját hulyeség volt. Ebben az autoban azt hiszi az ember hogy o Schummaher...az elso torésig. A lokhárito bánta, jo nagy panel, igy hagyom a fenébe, hátha belémjonnek hátulrol valamikor.
- a motor szuper, 3 fokozatot lehet állitani: tesco gazdaságos, átlag és sport. a gadaságosban kiirja a komputer hogy mennyit sporolt eddig az ember. a motor jol sporol de nem is huz, lomha szamár lesz belole még padlogáznal is.
- GPS, a nélkul ne is rendeljétek. Nagyon kiforrott lett a tekerogombos rendszer, elobb a betuket kell kiválasztani, de mindig csokkenti az opciokat a szerint hogy milyen egyéb betui kovetkeznek az utcaneveknek ill. jobboldalt ki is listázza oket, igy kb ugyanolyan gyors mint ha begépelne az ember. Be is lehet mondani ha az ember lusta a gépeleshez. Lefoduláskor elore jelez, bemondja illetve a muszerfalon mutatja is a sávokat és azt a sávot ahova sorolni kell. Normálisan elore mondja idoben, nem ugy mint a Garmin vagy TomTom (volt mindkettom, odaajándékoztam rokonoknak, azota nem nagyon szolnak hozzám)
- térkinálat belul oriasi, a csomagtarto rész is jo nagy,még két hullát is simán bele lehet pakolni. A csomagtarto ajtaja gombnyomásra nyilik, ami jo mert néha piszkos a kasztni, igy nem piszkolom magam ossze mint amikor kézzel kell kinlodni.
- sportmodban megy mint a rakéta, meg fogyaszt is. átlagfogyasztás nekem 12 literre jott ki. egy 2.8as motornál meg ekkora autonál szerintem ez jo, de aki nyugos erre, annak van hely boven gáztartálynak hátul.
- az automata lámpafelgyulladás is hasznos (bár ez ma már alap talán minden autonál), a multkor átultem anyám Daewoojába, rám is villogtak este hogy szellemautozok a városban. hamar megszokja az ember a jot :)
-az ulés is kenyelmes, az én rossz hátammal simán lenyomtam 400km-et egyhuzamban, elektromos ulés van, ez már minden irányban állithato, igy kényelmesen beállitottam magamnak meg barátnomnek.
- az automata sebválto irto klassz, a tetején van a kézifék gomb, lámpánál én ezt használom, oldalt meg a "kuplung" gomba.
-ablakok nagyok, jol ki lehet látni mindenfelé, ablaktorlo a sebesség fuggvényében torol
-uttartás (4 kerek meghajtásos): rá van ragadva az aszfaltra. Egy autopálya felhajtonál belemerultem a zenébe és nyifigumi volt...70-el én hulye, de az uton maradt a BMW! Nem érzi az ember a sebességet, igy ajánlatos beállitani a max sebességet, én ezt tettem egy bunti után.
- tetoablak jo nagy, elhuzva sincs légorveny az autoban
-légkondi, ulesfutés megy 1000-el, nincs gond vele. noha ez egy uj auto, igy rá is térek a vacakabb dolgokra:
Ami nem tetszik:
- esonél ha az elso ablak le van kicsit engedve, az esoviz a nadrágomon landol
- fékezésnél az elol osszegyult esoviz a szélvédore csapodik (dizájn hiba)
- az index kapcsolo 2 utemes, erosen kell lenyomni hogy ugy maradjon, egyszeri leutesnel csak 1-et villant
- beinditani az autot...cikis volt nagyon, nem tudtam beinditani az autot legeloszor. a féket nyomva kell tartani a bekapcs gomb megnyomásakor.

Végeredményben ez már egy férfias auto, nekunk valo! Még kulsore se a politikus-maffiozo autoja, az az X5. Terepen nem voltam vele, ahhoz tul drága és nemigen odavalo ez. Aki terepezni akar, vegyen egy UAZ/Niva-t, azzal ki is jon a sárbol. Egy dolog nincs az autoban sajnos, tolatokamera, ami hasznos lenne ma már ha ráállnak az emberre. Végul annyit még, látszik hogy ez egy 2.-ik generácios auto. Szeretnivalo!

Hibalista

- olajcsere (kiirja a komputer)

Ide hordtam szervizbe

garancia miatt BMW szakszerviz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2014
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? ML350 Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X3 2010 (2011)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)