A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 7 (2001-2007)

7 745i 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Szervízben többet volt, mint nálam

Szöveges ítélet

BMW E39 528i után akartam egy újabb, megbízható BMW-t. Hát nem sikerült. :D Szerelő mikor meglátta, azzal kezdte, hogy életem legnagyobb hibáját követtem el, hogy megvettem. Igaza is lett :(

Nekem kívülről igenis tetszik, főleg hátulról. Belülről is szép.
Vezetési élményre nagyon jó. Dynamic Drive futómű kiváló, kanyarban nem dől be, mégis puha, 120-al át lehet menni a körforgalmon (tényleg).
Ülések (vagy fotelek?) hatalmasak, nekem fullos volt fűtéssel, szellőztetéssel, masszírozással. Dupla üvegezés miatt belül semmi nem hallatszik, fejedelmi. Mikor nem működött az iDrive, az elalvás ellen küzdöttem vezetés közben, annyira csönd van és kényelem. A műanyagok BMW-hez mérten minőségiek, de a műszerfal mögött mindig kattogott valami menet közben, ez elvben a korai évjáratokban típushiba, Wallisban 30e-ért akarták megcsinálni.
I-Drive nem tudom miért nem jön be senkinek, nekem semmi bajom nem volt vele, ha nem vagy analfabéta az elektronikai kütyükhöz, akkor elég egyszerű és egyértelmű használni.
Fogyasztása szerintem meglepően kevés, városban 16L, pályán 11L, országúton 8L, BMW 528i ugyanennyit evett, pedig az 140LE-vel és 500kg-mal kevesebb.

Egyáltalán nem megbízható, többet állt 1 év alatt szervízben, mint amennyit használtam. Többször lerohadt alattam, egyszer a generátor és a vízpumpa állt meg csak úgy random, máskor az utántöltőtartály durrant el. Alkatrész rohadt drága. Minden úton lett valami baja, de több szerelő szerint az összes E65, meg általában a 7-es BMW ilyen. Csak az vegyen ilyet, akinek nem számít, hogy marha sokat kell a kocsira költenie.

Egyszer elszállt a kijelző, nem mutatott semmit, általános szerelő nem tudott vele mit kezdeni. Wallis Pestben oldották meg.

A jobb oldali tükör felakadt (motorosan felhajtható), nem akart visszamenni, így mentem vele, leesett a tükörborítás. 2 emberrel visszahajható, amíg az egyik nyomja a gombot, a másik "letöri" a tükröt.

Autómata csomagtérajtó már vételnél is rossz volt, típushiba, vettem bele bontott motort, azzal is rossz volt, ezért bontott teleszkópot is, azzal néha működött.

Megyek szép lassan, erre elkezd mozogni az alapjárat. Nem tudom mi a gond, inkább félreálltam, leállítom, utána nem indul. Bebikáztuk, hátha az akksi halt meg, indítózok, reccsen. Oké, tréler. Kiderült, hogy a generátor beállt, szíj elszakadt, és a vízpumpa is tönkrement. Remek. A generátor vízhűtéses, újonnan 400e, felújított 300e, utángyártottat vettem külföldről 150e-ért, várni kellett rá 3 hetet. Vízpumpát Wallisban nem tudtak adni, alvázszám alapján rosszat adtak, végül máshol sikerült szerezni, 60e-ért.

Lámpa nagyon matt volt, lepolíroztattam, de kb. ugyanolyan maradt. A többi E65 is ilyen, valószínűleg a nap kiszívja.

Szélvédő már vételkor is repedt volt, eladó mondta, hogy 40-50e bele egy másik. Persze, hővédős, gyári új 300e. Végül vettem bele 100e-ért, de sokat romlott az autó komfortja.

Az egyik ajtószervó nem volt jó, nem záródott be csak kattogott az ajtó. Bontott motor, jó volt 1 hónapig, utána megint rossz.

Nyári melegben ledurrant a hűtővíz utántöltőtartálya, 26e.

Elfolyt a Dynmic Drive-ból a szervóolaj. Nem volt meghúzva az egyik alsó csavar, nem értem hogyan lehetett ez.

Fékolajat cseréltettem, utána alig fogott a fék. Egyszer majdnem belementem az árokba, mert nem állt meg. Másik szerelő világosított fel, hogy van rá a Wallisnál fékhidraulikacső visszahívás és így ne is használjam az autót, mert bármikor elszállhat a fék. 1 hónappal későbbre kaptam időpontot, kicserélték a cső mellett a fékdobot, fékmunkahengert is.

Megyek vele a Hungárián, az egyik pirosnál elkezd remegni az autó. Elindulok és alig megy, leállt az egyik henger. Trafó csere megoldotta.

1 év után hatalmas bukással adtam el, pénzhiány miatt, de azért sajnáltam, mert a hibái ellenére nagyon szerettem. Utána A6-ot vettem olcsón, nem jártam jól, annak is minden baja volt, vezetési élmény a BMW-hez képest nulla. Lecseréltem BMW E46-ra, ezt szeretem, csak marha kicsi.

Hibalista

- Minden :D Minden kis úton kijött valami újabb hiba. - I-Drive, tükör 10e, csomagtartó emelő 20e, generátor 150e, görgők 30e, gömbfejek 50e, vízpumpa 60e, katalizátor 200e, szélvédő 100e, ablak 20e, szilentek 30e, féktárcsák 30e, ajtószervó 10e, utántöltőtartály 30e, Dynamic Drive, termosztát 35e, akksi 20e, fékdob, fékmunkahenger, lambda szonda 20e, trafó 20e, stb... - - Minden nagyon drága, a legolcsóbb pollenszűrő 12e 40% kedvezménnyel. - 1 év alatt 1,2 milliót költöttem rá.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős - olcsó, de nem megbízható

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Wallis Pest - értenek hozzá, de csak a legegyszerűbb dolgokat csináltattam itt

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 230000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 16 l
Előző autója? BMW 528i Következő autója? Audi A6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 7 2001 (2001 - 2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)