pucuka
Szöveges ítélet
eddig nem sokat hasznaltam, de megy mint a meszes, a futomuve nagyon ottvan, sajna kiporgesgatlo nelkul automatat vezetni ongyilkossag, mert nincs a vezeto kezeben az a kontrol, amit a kuplung/manual valto biztosit, viszont kuplungot csereltetni nem akarok kethavonta ... pont a legjobb pillanatban satuzza be a hatso kerekeket a computer, szal csak esszel, de azert igy is lehet csapatni. kenyelmes meg minden, de szokni kell a sportulest, plusz kilatni nem lehet, pedig eleg magas vagyok, a tukrok arra jok, hogy pont eltakarjak a padkat.
2 szemelyre idealis, hatulra max gyerek fer be ugy, hogy ne zavarja az elso sort.
csomagtarto eleg nagy, de a potkerek helyere bekerult az akksi meg par elektromos kacat, defektmentes gumi vagy Conti defektkitt javasolt, meg persze napi 10 miattyank es 3 szuzmaria ...
amugy imadom, rendesen astonmartinos feelingje van, ha nem nezek a muszerfalra.
fogyasztas jo, gyorsulas ok, jok a fekek is, de nehe nem elegek, volt mar, hogy majdnem kitapostam a kasztni aljat ..
pinamagnes? jah, az, keleten, heheh, itt nem, de a csajom imadja, en imadom, tobbi nem erdekel.
vannak benne erdekes megoldasok, pl a motor 15 evesnek tunik, mert a veseken keresztul a huto nem allitja meg a vizet (esot), szal a motor frontja eleg leharcolt, a teteje meg a tobbi kacat meg zsir ujnak latszik, szep a kontraszt.
pollenszurok alatt berohad a viz a szelvedorol, -4 pont
ulesek nyikorognak -5000 pont
kormanyrol a millimeter vekony gumi ugy malik le, mint a szaraz takony -8pont
idrive neha beorul, foleg tolatasnal, kell neki par mp -6pont
vegyesben 12, palyan hosszu hatodikban 120al 8.4, gyilkosba meg ugy kieszi a tankot, hogy hopp, es rodolfo elvarazsolt 70 litert, voala!
jah, a futomuve, az valami atom, 100al belecsapatok a korforgoba, kihoz, mint F1-es vas a tv-ben, alig gyozok kapaszkodni, az valahogy nagyon el van talalva, erzem hogy kozepen a suly vagy mi.
vannak erdekes dolgok meg, pl aluminium elemek vs fenyezes, holyagosodik a festek itt-ott, ezt betudom gyari hibanak.
a konyoklo kozeppen kelleti magat, mar a konyokom is hozzanott, lassan ulespoziciot kell valtanom, mert nagyon "rajos" :-D
eleinte nem hallottam a hangjat, gondolkoztam is normalis kipurendszeren, de 3 het nemhasznalat utan valahogy megjott a hangja, vagy kimostam a fulem, valamelyik biztosan, szal most mar hallom.
van sportgomb, nem sokat er, a kormany szervon mokol valamit, meg erzekenyebb a gazra, viszont a "sportgomb/valtot manual pakolosba/computer ki" mar mocskos egy kombinacio, nagyon esznel kell lenni.
betalalt valami subarus csoka, majd eltunt a tukorben, ilyenek vannak, meg kell szokni, hehehe
############# 1 evvel kesobb ##########################
igy 1 ev tavlataban nemi informacioval kiegeszitem 6osom tortenetet.
mar nem emlekszem mikor eltalaltam egy padkat ugy 30al, gorgoztetes meg kerek hub csere lett a vege, gorgost nehez volt talalni, 2 kereket ledurrantotta olcsoba, a hub mar dragabb buli volt, jo moka kicserelni.
megevett 1 liter olajat 1 ev alatt, a motult nem szerette, vissza a castrolhoz.
+2 garnitura gumi is elment az ev alatt, ami nagyon meglepett, hogy a gumik egyenloen vannak kopva, ez elarul valamit a futomurol.
kissebb kozmetikai beavatkozasok is megtortentek, pl a jobb tukor aluminium elem elkezdett holyagosodni a festes, fessuk ujra, jo moka ...
kaptunk karboncucli elemeket belulre, kormanyra, ajtora, szebb az osszhatas, mint az eredeti ezustszurke, tetszik, maradt. felnit most viszem felujitasra, szuk utak magas padkak eredmenye. nemreg kipoliroztattam a joszagot, meglepoen sok retek jott le rola, de a fenyezes meg mindig szep, kerulni kell a kocsimosot messzirol.
a klima is megerezte a nyarat es elengedte a gazt szabadsagra, most azzal jatszunk, hol ereszt. lassan, nagyon lassan ereszt, sem szinnel, sem szaggal nem akarja hogy megtalaljuk, de nem adjuk fel, hehe
ami nagyon felbosszantott az a lampa, nem lehet atallitani kontinentalisra, ami annyit jelent, hogy a csunya francia rendorbacsi megallit es megbirsagol ha nincs rajta ket kis matrica, amit kitakarja ... kokorszak 2013-ban.
benzinre, gumira sok elment, de kit erdekel :-d
szerelgetes, karbantartas meg mindig spanom szervizeben folyik, ki nem adom a kezembol. mostanaban 15 literrel jarok, ez amolyan vegyes, palyan tenyleg hihetetlenul keveset eszik, varosban meg durvan. ami nagyon hianyzik az a joval kagylosabb ulesek, neha nagyon ki akar dobni a kanyarban, nagyon csunyan kell kuzdeni, ha manual lenne nemtom hogy hasznalnam a feket/gazt egyidoben.
utoirat: a fent emlitett velemeny es az iras stilusa nem feltetlenul tukrozi a béjemvés tarsadalom ertelmi szinvonalat, a sajat trogersagom szulemenye, vesszot irni lusta vagyok, szepirodalmi versenyen nem nyertem dijat.
peace: Orvil
Hibalista
- kapott egy garnitura gumit, mert a defektturo gumi nem szereti a padkat, az olaj/szuro/legszuro/pollenszuro kombo pedig kotelezo, aztan most meg hatso fekbetetek meg kopasjelzo
Ide hordtam szervizbe
garazsba spanomhoz, de a komoly melokra majd markaszerviz lesz sajna
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 64000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 525i | Következő autója? | Conti GT W12 twinturbo - AstonMargit helyett ... :-) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |