A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (F10/F11) (2010)

5 (F10/F11) 520d 

Az ítélet értékelése
2,4(12 db)

Újra megvenném!

Szöveges ítélet


Jelen írásom tárgyát képező BMW 20 hónapig és 46.000 km megtételéig volt a birtokunkban.
Tárgyilagosan: ezen idő alatt 1 kötelező szerviz volt, meghibásodás, probléma egy sem.


Subjektiven: most hogy már „nincs“ az autó, mutatkozik meg miket is nyújtott igazán.
Kényelem, csend, de mindenek felett megbízhatóság. Soha nem kellet úgy beszáll, hogy na most milesz. Semmi meglepetés. Akit sokat van úton, az biztos észrevette már, hogy nem igazán avezetéstől lehet elfáradni, hanem a “bizalmatlanságtól”. Mi zörög, mi nincs rendbe, mi szólmáshogyan, mikor történik valami szindróma sokkal jobban elgyötri az embert.
Na ezek soha még fel sem merültek. Ez már a második BMW-nk, mikor ezt hoztuk előtte azért megfordult bennünk, hogy esetleg más gyártótól hozunk autót. Ennek csak egy oka volt: izgalom amásságért. De szerencsére nem váltottunk holott mikor elhoztuk, sokszor állapítottuk meg „na ez ismerös“, „na ez is olyan mint a másikba“, „ na ez is szokásos BMW-s“. Most hogy vezetnem „kellet“más típusokat is, egyre jobban hiányzik a “BMW-s” érzés.

Technikailag: a 2 literes 184 LE motor, állítólag nem igazi BMW (mert nem 6 hengeres minimum)Nekünk, mit családi limuzin, tökéletesen megfelelt, csak nagyon ritkán hiányzott 10-20 LE még. A 8sebességes automata váltó tökéletes, szinte fokozatmentes élményt ad. Az intelligens fényszórókpazarul működnek (kanyar, sebesség, emelkedésfüggöek, automata reflektor). BMW (online)assistance mindig tudott segíteni (pedig néha izzasztottam Öket).

Kritikusan: a BMW szolgáltatások kezelését (email, Extrák) lehetne kicsit még finomítani
Az alumínium belső nyáron a napon iszonyúan fel tud melegedni, nem érdemes “tapizni”.
A Holttérfigyelö, erősen szakadó esőben néha “bejelez” feleslegesen.

Szomorúan: Egy ausztriai autópályás baleset után a gépkocsi (technikai) totálkáros lett. Jobb/balvédökorlát „érintése“ után megtörve megtette utolsó küldetését: megvédte a bent ülöket.
Szó szerint 2 karcolással szálltak ki az utasok az autóból
A baleset után, mivel légzsák is kinyílt, a Müncheni központ azonnal hívta az autót de mivel a sofőréppen kiszállt, és nem válaszolt, már küldte is a mentőket (előbb ott voltak mint a rendörök).

Konkluzió:
- nálunk ötcsillagosra törött a BMW
- A következő autónk is BMW lesz

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 46000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 520d Következő autója? 535d
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2010 (2010)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)