Kötelező olvasmány: Vásárlás előtt !!!!
Szöveges ítélet
Azt nyilván nem kell taglalni, hogy milyen szép, és hogy megy, mert az már evidens.
Én azt szeretném leírni, hogy mire kell figyelni az autó megvásárlása előtt.
- Csak magyarországi autóban szabad gondolkozni, a külföldi kocsik csak az eladónak jelentenek jó üzletet. (biztos van üdítő kivétel is)
- 2004.03. hó előtti példányokban eltörhet a szívósorban egy alkatrész ami a motor komoly meghibásodáshoz vezet. Szerencsére sok még garanciaidőben tönkrement és ki lettek cserélve. 250-1.000eFt
- A részecskeszűrő 200ekm-t bír ki, cseréje 350-400eFt. Meg kell győződni arról, hogy cserélték-e, tudja-e alvázszámos számlával igazolni, és mérlegelni kell, mikor lesz esedékes.
- A turbó 150ekm körül adja fel a harcot, 150-250eFt-os játék.
- Az automataváltós példányok alá kell nézni, a váltódekni műanyag, ha folyik, szivárog komoly gond a javítás. Le kell engedni az olajat a váltóból, amit elvileg nem lehet. Illetve, még nem mondott két szerelő sosem egyformát a váltóolaj cserével kapcsolatban.
- Az automata váltó legkisebb rendellenessége esetén sem szabad megvenni a kocsit.
- Csak nagyon jól felszerelt példányban szabad gondokodni, mert abból van sok, a kevésbé "extrás" kivitel nehezen értékesíthető újra.
- Mindenképp el kell vinni diagnosztikára, mert sok jövőbeni, ma még tünetet nem okozó hibára lehet következtetni (turbó, injektorok, stb.)
- Érdemes beleolvasni az index E60 fórumba.
- Sok van belőle és egyre olcsóbban hozzá lehet jutni, lassan elveszti a presztizsét. (5 év)
Tudomásul kell venni, hogy nem Toyota. Ez bizony el-elromlik néha, és a javítása komoly pénzbe is kerülhet.
Véleményem szerint a legjobb autó a mezőnyben. Más kocsira rá sem nézek.
Az viszont biztos, hogy 1 év alatt sokat okosodtam, és nem mernék újra ilyet venni. Nagyon sok hibája lehet és nem tudja az ember (nem is lehet) a vásárlás előtt 1-2 alkalommal felderíteni.
Az öreg Ford mondta: "Az új autó a jó autó"
FRISSÍTVE: 2010.04.16.
Ha alapjáraton egy kicsit is leng a fordulatszám mérő mutató, injektor hibára lehet számítani. Ez még az a stádium, amit még a komputer nem mutat ki.
Új infó, hogy ezen korú autók 99%-ának vissza van tekerve a kilóméter számlálója. Megvan a módszer egy-két hónapja ennek kiderítésére, a fórumon utána lehet érdeklődni.
FRISSÍTÉS: 2011.02.25.
Már lassan egy éve eladtam. Nincs nap, hogy ne sírassam meg. Őszintén hiányzik, pedig egy 0km-es Picassot vettem a család miatt, ami nagyon kellemes. Most már tudom mit jelent egy BMW-be beleülni, és azt megszokni. Totálisan felborítja az ember értékrendjét, csakis egy másik BMW tudja pótolni a hiányát.
Akarok egy 645Ci-t!!!!!!!!!!!!
Hibalista
- EGR termosztát: 35.000,- - Ülésfűtés az ülőlapon: 140.000,-
Ide hordtam szervizbe
Steef
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 195000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Carina | Következő autója? | 645 Ci |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |