A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 520d 

Az ítélet értékelése
2,9(16 db)

Perverz BMW buzi öszinte vallomása

Szöveges ítélet

2007 októberében kezdődött, ekkor döntöttünk úgy az asszonnyal hogy lecseréljük a jól bevált kis Polót egy nagyobb vasra. Az asszony A6-ra szavazott, én meg mint papucsállatka bele egyeztem. Bementünk a Wallisba, mert ugye ha már használt autó, akkor használt autó garanciával. Végig mentünk az egész soron, megnéztünk egy rahedli gépet, mire a végén a sarokban megláttam az 520-at. Jól el volt dugva, ma már tudom miért... Rövid időn belül haza is vittem. -Átnézetted? -kérdezték tőlem rengetegen. -Én? Hülye vagy? Mi baja lehet egy 5éves Bayornak? 92ezer km Belgiumból, megkímélve csak nekem! -mondtam... Na ja... 92ezer... meg megkímélve... muhaha.
Egy hónapig nyúztam, bele toltam 4ezer km-t amikor elkezdődött. A helyszín M1 haza felé. A vas elkezdett lassulni, szaladt a ménes, szöktek a lovak. A végén már a kamionok mögül is csak kínkeservesen tudtam kigyorsulni. Pestre érve egy piros lápánál pedig legyorsult egy ezres Swift. No komment. Majdnem ríttam. A kocsi hangja pedig félelmetes volt. Csörgött csattogott. Bevittem egy márka szervízbe, gyorsan kiderült a baj, adagoló... potom 700ezerért ki is cserélték volna, ha nem illanok el egy pillanat alatt mint a büdösség. Beállítottam a garázsba, a pólót pedig elő vettem mivel nem sikerült ilyen rövid idő alatt eladni. Használtam, amíg össze nem törtem. Újra elővettem a beteg gépet, de nem sokra rá úgy gondolta hogy elég. A helyszín az autobahn Bécs és szépországunk határa között félúton. Egy kamion mögül próbáltam kigyorsítani, amikor láttam, hogy a mögöttem haladni próbáló szép kék füstbe burkolódzott. -Mi a f*sz? -kiáltottam és kiálltam. Felbasztam a géptetőt, hát látta, hogy ömlik a füst orrán száján. Na ez király mondom, kicsináltam a vasat. Hívtam segítséget, ami kicsivel több mint 3óra alatt meg is érkezett. Elvittük a gépet a határig, majd ismerősök ismerősein keresztül kerestem ott egy szerelőt. Akadt is egy öreg (továbbiakban csak öreg) aki vállalta, mondván, hogy ö már 30 éve a szakmában van és csak dízeleket szerel. Hittem neki is, hát csinálja. Állandóan hívogattam hogy mikor lesz már kész, amire mindig a sablon válasz jött. -Jövő hétvégén. Ez ment két és fél hónapig, és a pénzt persze zsákkal hordtam neki. Egy szép nyári napon viszont elkészült. El is mentünk érte, de haza felé érződött hogy nem az igazi. Egy hétre rá pedig megint belassult úgy mint anno amikor az ezres Swift... :( Elkezdtem szerelőt keresni pesten. Ajánlottak is egy profit, egy BMW buzit, egy istent, és mindezt egy személyben. Felhívtam, elmentem hozzá, beálltam az udvarra és miközben a géptetöt nyitottuk elmeséltem neki gyorsan és tömören a bajomat, hogy nemrég hoztam szerelőtől, meg volt adagoló meg hengerfej felújítás...
-Adagoló? -nézett rám meglepve -Uram, ebben az autóban nincs adagoló, magát jól rászedték.
-He? -nézek rá hasonlóan, és közben gyorsan kiszaladt pár cifra szó a számon... Közben lekerült a burkolat, és meglepve közölte a mester hogy az autóban mégis van adagoló. Biztosan fasz szerelő, de nálam elvágta magát, azt viszont sikerült megállapítani hogy a turbónyomással van a baj és azt is hogy hol. Gyorsan elbúcsúztam és haza csavartam.
Nálam itt szakadt el a cérna, eddig bírtam a folyamatos faszolást, elegem lett a kocsiból egy életre, mégsem tudtam megválni tőle, akár hányszor ránéztem elkezdett bizseregni... Internet, BMW-s fórumok, E39 klub. Itt ajánlották a 5er Kft-t, ahol egy darabig hagytam magam szopatni, de egy drága és nem létező alkatrész cseréje előtt dobbantottam.
Most 2009. ápr. 13 van.
Érdekes dolog ez a népítélet. Biztos vagyok benne hogy az emberek 95 százaléka egy nagy büdös 1-est adna erre az autóra, és abban is biztos vagyok hogy sokan megszabadultak volna tőle útközben. Nekem is számtalanszor megfordult a fejemben... de bele buzultam. Az emberi hibákért és mulasztásokért ne az autót hibáztassuk, mert nem ö válogatja meg a szerelőit és nem tehet arról hogy ha bele kontárkodnak. Jók a BMW-k. A legjobbak. Csak vigyázni kell arra hogy ki javítja.

Hibalista

- Hengerfej felujitás - Adagolo felujitás - Höcserélö - Termosztát - Visszapillanto mozgato motor - Bizt.öv magasság állito - valójában tele tudnám írni az internetet

Ide hordtam szervizbe

5er Kft

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

M3-box Kft

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Polo Következő autója? nem lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)