A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 525TDS 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Merci Berci

Szöveges ítélet

A harmadik BMW-m ez és egy kis fenntartás volt bennem a el?z? kett? folytán a szervízproblémákkal kapcsolatosan. A kiválasztásánál meglehet?sen köröltekint?en jártam el(a 11. autó volt ez amit megnéztem). Ez a 170.000km körüli futásteljesítmény elég népszer? szám az órateker?k körében, láttam olyan autót aminek a computerében 460.000km!! volt (m?szerfalon 145k). Az interi?rben min?ségi, igényes anyagokkal találkoztam, szériában van benne kapcsolható ASR, digit. légkondi, 4 légzsák.. tehát a fapadosnak mondott típusok is jól felszereltek.
Sajnos hamar beigazolódott a sejtelmem a szervízgondokkal kapcsolatosan, kb.15000 megtett km után füstölés képében jelentkezett a vezérm?láncok cseréjének esedékessége, el?töltés 1.6-1.8 fokot ugrált már alapjáraton. A két lánc 8-8e Ft de mire lebontják az egész elejét (hengerfej,..stb) már 130eFt körül járunk. Járulékos problémaként merült még föl az adagolófej-elektronika hibája ingadozó alapjárat volt ennek a jele. Els? helyen 270eFt-ot mondtak végül egy bontott, de garanciális mellet döntöttem 55eFt volt beszereléssel, beállítással.(ebb?l is a második vált igazán be:))) Amit még megtettem a kipufogógáz-visszavezetést kikötöttem és a katalizátort kiszedettem, ez kb. 1 liter fogyasztáscsökkenést eredményezett nálam.
Konklúzió az egészb?l: kényelmes, sportos de mégis kell?en elegáns autó, de én nem szeretem azt ha a szervízben már a nevemen szólítanak mikor meglátnak.

Hibalista

- Adagolófej(HDK) új:150.000-270.000.- bontott: 50.000-60.000.-
- Vezérm?lánc (2db)
-

Ide hordtam szervizbe

NT Autó

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Nyíri Dízel

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 158000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? CE300 Következő autója? CLK
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)