A csapatós luxuslimuzin
Szöveges ítélet
Előző autóm B Vectra volt, tavasszal már minden baja volt, így lecseréltem egy BMW-re, drága volt-nekem - de gondoltam ennyipénzért biztos nem romlik el. Ekkor még nem tudtam, hogy 750 000 ft-omba lesz. Az autó Stuttgart után állt meg... 110 000 km volt benne, a szívosor pillangó szelepeinek darabját szívta be a motor TÍPUSNAK MEGFELELŐEN!! merthogy mind ilyen, kivétel nélkül, aki még nem cserélt szívótorkot 120 000 km-ig, az sürgősen tegye meg, akkor 100 000 HUF-ból megússza. Egyébként turbónyomás szabályozó szelep, szilentek, más baja nem volt. Én ütöm vágom, úgyhogy nem vsodálkozom, ami nagy szerencsém volt, hogy pont egy dugóban álltam a pályán és így nem kellett az egész motort felújítani, mert hirtelen megállt. Szóval aki okos az Mercedeszt vesz, aki gazdag meg BMW-t, de vicen kívül, az autó akkora élmény, hogy ez mindenért kárpótol, full bőr, automata, navi, tv, esősztenzor, PDC, nameg HÁTSÓKERÉKHAJTÁS. az autó nagyon kezes, én esőben és szárazon is keresztbe járok vele, ahhoz képest jól bírja. És 130-nál 6,5 litert eszik. 200-nál meg 12-őt. városban 10-16l-ig. és aki beleül többé szerintem csak BMW-akar vezetni. én 195 cm magas vagyok, és olyan kényelmes, hogy lakni lehet benne. Csak hozzáteszem, hogy nem kell, mert európán belül egy nap alatt bárhova elérsz. Debrecen-Párizs nappal! 12 óra nekem. Hozzáteszem, ami megfizethetetlen, egyszer a Zemplénben elszálltam egy kanyarban, kb. 140-el, le az útról, a bokrok között kb 70 métert csúsztam, nyíltak a zsákok, stb... Az autónak kívülről alig lett baja, csak karcolás, nem borult fel, meg semmi. szinte hihetetlen. Szúrtam egy D-t, kimentem az útra, levágtam a zsákokat, és mentem tovább... ezt nem lehet pénzben mérni azt hiszem. Aki úgy érzi, hogy a vételáron túl minden hónapban + 100 000 ftot tud áldozni arra, hogy egy ilyen kocsib tegye a se..ét, az vegyen, amúgy ne, mert tényleg sokba van, ha használod is, nem csak a garázsban áll-
Hibalista
- szívósor széthullott 750 000, turbónyomás szabályozó szelep25 000, telefon véglegesen lefagy 0 - ilyenkor le kell venni az akkusarut, bármennyire nevetségesnek tűnik, de ettől mindig minden elektronikája megjavul! motortartó bakok- kb 40 000.
Ide hordtam szervizbe
Ezt nem itt csináltattam meg, de MAGISZ-Debrecen, az ár széria BMW szalon, de velem rendesek voltak mindig.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 102000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | VECTRA B | Következő autója? | BMW 535D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
