A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 535ia 

Az ítélet értékelése
3,0(9 db)

535i tönkretesz, de nem cserélném el! Kell!

Szöveges ítélet

Mindig is szerettem volna egy bmwét. Számomra az autónak a következő kritériumokat kell teljesítenie, hogy autó számba vegyem:
-benzines motor
-manuális váltó
-hátsókerék hajtás
Ha ehhez még némi kényelem is társul, az már csak hab a tortán. Történt egyszer, hogy egy ismerősöm árulni kezdte a vasat. Nem nagyon sikerült megszabadulnia tőle, kinek kellene egy ilyen benzintemető!? Kinek, kinek, hát nekem! Csak az tartott vissza, hogy automata volt a vas. Mivel előtte már próbálgattam egy másik barátom steptronicos e39-ét, úgy gondoltam, ezen a ponton engedhetek, legyen automata. Cserébe V8, 235 paci. Szóval megalkuvó vagyok. Kipróbáltam, megvettem. Voltak hibái, tudtam hogy kell majd rá költeni. De kicsit elszaladt vele a ló... Alap, hogy elvittem olaj, és szűrők cseréje mellett egy kis futómű átnézésre. Cseréltünk sokmindent, tárcsák, betétek, ilyen-olyan szilenteket, gömbfejek, összekötőrúd.
Aztán egy nap, ismeretlen okból, ledobta a hűtőventilátor lapátokat. Ekkor cseréltem vízpumpát, viszkót, szíjakat, görgőket. Nemsokkal ezt követően, a váltó kezdett el hibát dobálni. Többször vészüzembe tette magát. Mondjuk gyötörtem is. Ennek a javítása már nem volt betervezve. Fájt is rendesen. Egy hajszálrepedés keletkezett a szeleptömbön. De ha már szét lett szedve, teljes felújítást kapott. Aztán megint olajcsere, de gyertyák is, meg a hírhedt kartergáz leválasztó membrán. Épp időben, ugyanis kezdett már átszakadni.
Még most is vannak apró, orvosolandó hibák, mint pl napfénytető használhatatlan, légzsák lámpa világít, ülésfűtés nem működik, szervó tartálya körül olajos minden...
Mégis imádom! Hihetetlen kényelmes, ha kell csendes, ha odalépek neki, felbőg! És az a hang amit a v8 ad ilyenkor! Nehéz leírni azt az érzést, amikor valami aszfaltbetyár melléd áll, hogy megmutassa, és te hagyod, mert tudod, hogy nem jelentene kihívást számodra! Csak mosolyogsz és próbálod kitalálni, mit gondol az "ellenfél"!
-Lenyomtam egy bmwét!

Hibalista

- vízpumpa, viszkó, váltó... - És a kopó alkatrészek cseréje, féktárcsa, fékbetét, kormányösszekötő, gömbfejek, szilentek, ékszíj, vezető görgők, motortartóbak, váltótartóbak, gyertyák, karterszellőztető membrán....

Ide hordtam szervizbe

Váltó javítást Papp Tamás csinálta. Érti a dolgát!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? partner 2000hdi Következő autója? 750
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)