A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 520i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Feszes youngtimer

Szöveges ítélet

Gyerekkori álmom volt egy fehér E34-es és ahogy lett egy jobban fizető állásom az első dolog amit vettem az ez volt. Találtam egy első tulajdonosos, valós kilométeres 520i-t 210.000 km-rel, alap felszereltséggel ( nem volt benne se ABS se klíma se elektromos ablak, kb a jobb első tükör volt az egyetlen extra benne de ez nem érdekelt különösebben ), 2005-ben vettem, akkor volt 14 éves.

Szuper állapotban volt, voltak kisebb festékhibák, a sorhatos iszonyú jól pörgött és jó hangú volt bár nem volt túl fickós a 150 lóerő a másfél tonnához. Kettesben 5000-es fordulatszám körül tudott csak nagyon megindulni. Autópályára tökéletes volt, 170-180 volt az utazója, a 220-at is ki tudta köhögni ha volt elég helye. Iszonyú jó érzés volt a cockpitben ülni, imádtam a felém forduló középkonzolt, az állandóan ugráló fogyasztásmérőt ill fordulatszámmérőt és hát állati jó érzés vezetni.

Nagyon megbízható autó ha megkapja a kellő törődést és gondos a gazdája. Én sajnos hülye voltam, nem vettem komolyan kétszer a hibajelzéseket és mindkét esetben lerohadás lett a vége, de ez legalább annyira a szerelőim hibája is. Az első esetben a generátor alapjáraton pislákolt, kérdeztem a szerelőt hogy mennyire gáz, azt mondta hogy nem az ha pörgetem. Hát gáz lett, a Petőfi hídon rohadtam le vele. Szerencsére kis idő elteltével összeszedte magát annyira az akksi hogy el tudta vonszolni magát a barátnőm közeli lakásáit. A második esetben hűtőcsere után 40 fokban kezdett fölkúszni a vízhőfok 100 fölé. Hívtam azonnal a szerelőt, azt mondta nem gond. Hát az lett, a Ferenciek terénél leolvadtak a vízcsövek, szerencsére le tudtam támasztani egy kis utcában, és mivel vasárnap volt ezért a parkolást se szívtam be. Kiderült hogy nem belevaló hűtőt raktak be a drága szerelőim.

Egyszer pedig Kölnből hazafelé jövet indulás előtti napon lemostam és másnap nem ment az egyik henger. Később kiderült hogy 3-4000 környékén azért beindul de alatta iszonyúan puffogott és hörgött a motor. Mindenesetre épségban hazahozott Pestre és egy trafócsere megoldotta a problémát.

A fenntartása kurva drága. Az elmúlt 10 év saját és haveri tapasztalatai alapján azt kell mondanom hogy tök mindegy hogy fiatal vagy idős prémiumautód van, az évi 5-800.000 forint simán rámegy. Ha jó akkor az állapot fenntartására ha meg szar akkor azért.

A második lerohadás után elvesztettem a bizalmamat és eladtam. Pedig kurva jó autó volt egyébként.

Hibalista

- hűtő - generátor - gyújtótrafó

Ide hordtam szervizbe

Pestszentimre

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1991
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 210000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Subaru
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)