A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2012)

3 320d ED 

Az ítélet értékelése
4,0(11 db)

Spórolós SportLine

Szöveges ítélet

Az autót a BMW fröttmaningi főhadiszállásán találtuk és szerelem volt az első látásra. Sajnos csak a feleségem részéről. Nekem három kikötésem volt a leendő járművel kapcsolatban: automata, touring, szövetkárpit. Ehelyett most egy fehér színű, világos bőrös, szedán áll a garázsunkban. De lehet vele élni.

Ami nem tetszik:
Legnehezebb volt megszokni a hatalmas külső tükröket az fészlift előtti E91 után. Hatalmas látóteret takarnak ki a bazinagy szögletes lapátok. Sajnos EU előírás - sok minden egyéb mellett - a tükrök mérete az autó méretének arányában.
A feszesség, az úttartás, a futómű sportossága sokat veszített a híres béemvés fényéből. Csak sport-módban közelíti meg az elődeit. Azonban alapbeállításként EcoProban indul.
Ablaktörlők felhajtása (cseréhez, tisztításhoz) túlságosan komplikált, egy év után sem tudom használni kézikönyv nélkül.
A Start/Stop kapcsolója jobb helyen lenne a kormányon, talán a tempomat helyett, ami kaphatott volna egy bajuszkapcsolót, mint régen.
A műszerfal kijelzője nekem túl színes, a régi jobban átlátható volt.

Fölösleges extrák:
Sávelhagyás figyelmeztető - megvétel óta nem kapcsoltam be.
Parkasszisztens - négyszer próbáltam 50%-os hatékonysággal. Az első alkalommal úgy állt be, ahogyan az autós suliban tanultam. Második próbálkozáskor nem "látta" a parkolóhelyet (vagy csak túl kicsinek ítélte meg), ezért beálltam "egyedül". Következő alkalommal észlelte a szabad helyet, kérte a rükvercet, de eltolatott a parkolóhely mellett. Beálltam egyedül. Ezután sikeresen abszolvált még egy parkolást, de nem erőltetem, mivel lényegesebben lassabb, mint hagyományos módon parkolni, hiszen 30 km/h-s sebesség alatt lehet csak használni (helyet keresni), és a rutinnal ellentétben, nem a tükröket nézed a mutatvány közben, hanem a központi kijelzőt kell figyelni az utasítások miatt, meglehetősen fura és bizonytalan érzés.
A TV-funkció csak álló járműben használható...
A "lekanyarodó fény" (nem tudom, mi a hivatalos magyar neve) értelmét nem tudom meghatározni. Bár sohasem látom működés közben - ezért is zavar, mivel nem segítség -, de tudom, hogy világít, mint a legolcsóbb Skodán is. Viszont ezt a funkciót csak a fényszóró-automatikával együtt lehet kikapcsolni, ami viszont kényelmi szempontból hasznos
A ráfutás-figyelmeztető csak a legutolsó pillanatban jelez, ami már tényleg késő lenne, viszont cserébe néha a parkoló autók miatt is sípol.

Ami tetszik:
minden más. Méretével a korábbi ötösök mezőnyében van, sportos megjelenésével viszont a jelenlegi ötöst is veri (szubjektív megítélés). Bár talán csak ebben az ingolstadti Audis környezetben megy ritkaságszámba, és ezért nézegetik az EDEKA parkolóban. Tekintélyes orr, és végre értelmes méretű és – főleg – tetszetős hátsó lámpák keretezik. Belül is tetszetős, végre van pohártartó is! A kormány markolata vékonyodott az elődhöz képest, ezt elég nehéz volt megszokni. (Talán ez is a súlycsökkentés része volt?) Az iDrive menüje is átláthatóbb, hasznos előválasztó gombok a tekerő körül. Az automata váltó észrevétlenül dolgozik, bár hidegen is pörgeti a motort, akkor is, ha nem padlózom. Az autó SportLine felszereltségű, tehát tartalmaz sportkormányt váltófülekkel. Autóúton, előzés előtt gyorsabb kézzel visszaváltani és megfelelő sebességkülönbséggel végrehajtani az akciót. A memóriafunkciós bőrülések kényelmesek, bár engem a deréktámasz hosszú távon zavar. A comb-oldaltámasz - funkciója tökéletes ellátásához - túlságosan alacsony, viszont ha arra gondolok, hogy 100e km után milyen viseltesen fog kinézni a kissé megemelt párna, már most fáj a szívem. 163 LE (EfficientDynamics Edition) és 360 Nm nyomaték a tökéletesen elegendő, de sose legyen kevesebb.

A hasznos extrák:
Kulcsnélküli nyitás és indítás.
SorroundView (a garázsból kiállva);
Head-Up Display-en a navi, az aktuális sebesség és az aktuális fontosabb közlekedési táblák, az éppen hallható médiumok információi, telefonkönyv kapott helyet. Tényleg ritkán kell máshova pillantani.
Táblafelismerés (bár autópályán a lehajtók tábláit is figyeli).
Tolatókamera.
Legnagyobb kedvenc: a kanyarfény és automatikus távolsági fényszóró és a Harman Kardon HiFi. Mindkettő egy álom.

Fogyasztás autópályán 160-170 km/órás átlagnál 5,6 liter, téli időszakban két decivel több. A legjobb érték egy kényelmes ausztriai utazás alkalmával jött össze, sok autóutas szakasszal (100-as tempó) 4,1 liter.

A pénzét megérte, de csak azért, mert a felszereltségi szinthez és futásteljesítményhez képest "olcsón" vettük.
A lényeg, hogy a gyerek imádja, az feleség büszke rá, én pedig gond nélkül használom.

Hibalista

- A kereskedésben még nem működött a vezetőoldali ablakemelő, otthon már igen. - Vezetőoldali ajtó utánállítás. - Garázsban lehorzsoltam a jobb elejét. Smart repair - 226€

Ide hordtam szervizbe

Ingolstädter Autohaus

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 600
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? E91 Következő autója? 5-er, ha jön a második gyerek
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2012 (2012)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)