A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 330xd 

Az ítélet értékelése
2,8(10 db)

Hétköznapi élvezetek

Szöveges ítélet

Tavaly júliusban úgy alakult, hogy sikerült lecserélni a 2005-ös 320d-met egy 2007-es 330xd-re. Az autó elég jól felszerelt, minden lényegesebbnek mondható extra benne van (prof. navi, prof. audio, hátsó pdc, elsötétülő visszapillantók, xenon, ülésfűtés, automata váltó), 104 ezer km-el hoztam el (leinformált, szervizkönyves).

Bár az autó jó állapotú volt, azért akadt rajta tennivaló. Ki lett cserélve a két első teleszkóp, az anyósülés alatti szenzor és a hátsó szintező a fényszórókhoz.

Ezen kívül még amik belekerültek:
- gyári Black line hátsó lámpa
- hátsó szélvédőkre fólia
- oldalsó szélvédők körüli krómcsíkokra matt fekete fólia
- BMW sportkormány
- BMW Performance váltógomb + szoknya
- BMW Performance alu pedál + lábtartó
- M-es küszöbök
- 19”-es M359 style felnik
- gyári fekete vesék
- BMW Aerodynamik-Paket

Az autót fantasztikus élmény vezetni. Feszes futómű, fantasztikus kormányzási érzet, erős motor. Gyárilag 231 ló és 500NM, jelenleg pedig 258 ló 580 NM. A motor összehasonlíthatatlanul jobb, mint egy 20d. Nemcsak azért, mert erősebb és nyomatékosabb, hanem mert milliószor kulturáltabb a járása és a hangja, mint a négyhengeres "csodáknak". Persze azért a benzines sorhattal ez sem veszi fel a versenyt, de a dieselnek sincs oka szégyenkezni. Fogyasztása nálam 8,5 l/100km körül van, úgy, hogy 85%-ban városon kívül használom eléggé dinamikusan.
Ami nem annyira szimpatikus az autón az a súlya, ami több, mint 1700kg az xdrive és a 3 literes motor miatt. Ez a hátsókerekes 20d után eléggé fura volt, de meg lehet szokni. Még ami zavar, az az, hogy a vezető oldalon a ablakemelő kapcsolók túlzottan előre vannak tolva és gyakran a hátsó ablakot kezdem el lehúzni, ha az elsőt akarom. Aki hozzám hasonlóan magas (én 195 cm vagyok), annak nem javaslom a napfénytetőt, mert a fejtérből elég sokat elvesz. Az előző kocsimban (E90 320d) nem volt és ott bőséges volt a fejtér, de ebben már az ajánlott négy ujjnyi távolság a tetőkárpittól már csak nagyon szűkösen van meg.

Összességében ez egy nagyon szerethető autó, amit fantasztikus élmény vezetni és csak ajánlani tudom, de persze ennek is megvannak a hibái, mint mindennek, de szerintem egyik sem olyan eget verő, hogy ne lehetne vele együtt élni. Szóval ha egy a hétköznapokban is használható autót szeretnél, amivel iszonyat jókat lehet autózni, akkor ez kell neked.

Hibalista

- két első teleszkóp - anyósülés alatti szenzor - hátsó szintező a fényszórókhoz

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 104000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? E90 320d 6AT Következő autója? 335i vagy 135i DKG-val
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)