A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E46) (1998-2005)

3 (E46) 325Ci Cabrio 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Estoril kék ég - 325Ci

Szöveges ítélet

2014-re állt össze bennem a gondolat, hogy baj van a világgal, nekem mindenképpen muszáj birtokolnom egy sor6 szívó motoros autót, mielőtt mindent beborít a kehes 3 henger turbó, hibrid, meg elektromos katasztrófa...
Nem voltam kabrió fanatikus, de már állt egy céges autó nálunk, meg egy városi szaladgálós is, úgyhogy a coupéval szemben erősödött ez az ötlet. Cabrioból jobb eséllyel lehetett alacsony futásút találni, lévén itt valós az a felhasználói helyzet, hogy csak jó időben használjuk. 325-330Ci-ben gondolkoztam, főként az ár / érték miatt, sokáig nézelődtem, míg végül ott állt Ő. Estoril kék, M csomag, 62ezer km, mint az új. Nem volt olcsó, viszont drága volt, nyilván ezért nem kapkodták el, a tulajnak meg volt türelme kivárni a barmot (engem), aki ki is fizeti érte a megfelelő pénzt. Úgyhogy repülőre fel, gyorsan megállapodtunk és hazavezettem.
A Rack Autónál átvizsgáltattam, az autó egész életében csak BMW szervízben járt, a km-t visszaigazolták, az összes szervíz lekövethető volt, úgy tűnt a drága, de jó kategóriát húztam magamnak. Néhány apró dolgot azért el kellett végezni rajta, nem ártott egy tetőtisztítás-impregnálás kombináció neki, a bőrüléseket leápoltattam, az első lökhárítón volt egy repedés, azt kijavítottuk a totalcar által ajánlott műhelyben (profik, szuper munkát végeztek, KÖSZ!!) kapott egy egyedi méretezésű túraponyvát, hogy ne álljon napon, ha utazunk, ezzel ki is merítettem a hibalistát.
Most jön, hogy milyen vezetni: ami nagyon tetszik, az a motorhang. Teljesen eredeti az autó, nincs rajta utólagos sportauspuff, itt azt kaptam, amit kerestem, gyönyörűen szól, érdekes módon zárt tetőnél valahogy jobban bejön a hang. Dinamikából azért picivel többet vártam. Félreértés ne essék, jól mozog 192 LE-vel, de nehéz ám. 1600 kg azért érződik és a merevsége sem olyan, mint egy coupénak, magyarul lehet ezzel jókat autózni, de nem a huligánkodás gépe, inkább dinamikus krúz. Azt szereti is, nincs problémája a fordulattal, szívesen üvölt a nyári erdőben, miközben behozza a természetet az öledbe. Teljesen nyilvánvaló, hogy emellé kell még egy rosszalkodó autó (a feleségem ezen kiakadt... furcsák a nők néha, én mondom). Marha szélesek a hátsó gumik (245 volt eredetileg), szó nincs kanyarban fenékkirakásról, ez is inkább a nyugodt vezetésre ösztökél. Kormányzása precíz, jó visszajelzéseket ad az útról, a futómű a sima utakat preferálja, nem véletlen, hogy az egyetlen hibája a lengőkar szilent volt, nem ide tervezték szegényt...
Maga a kabrióssága szerintem nagyon rendben van, ha fent a szélfogó, akkor semmilyen légörvény nem jut be, 180 km/h sebességnél sem (német autópályán), az elektromos tetőnyitó viszonylag hamar nyit-zár (menet közben gyakorlatilag azért nem - valami 15 km/h-ig engedi, ami semmi). Zárt tetővel meglepően jó a hangszigetelés, az ablakoknál sem süvít a szél.
Együttélésünk azért komoly kompromisszumokat kíván, szeretni kell őt. 35 fok van kint? Hááááááát nem biztos, hogy oda akarok olvadni. De akkor mi? Felhúzzam a tetőt és légkondi? Akkor minek a kabrió, megyek a másikkal inkább. Rövid városi utak? Hmmm... gyilkoljam a kuplungját a dugóban? Akkor Visegrád! OK, oda pont jó. Balatonra le, szuper, csak ha jönnek a gyerekek is, akkor vagy kell egy kísérőkocsi (költségek, helló!), vagy tényleg keveset kell pakolni. Apropó gyerekek. ISOFIX-es ülés berakása valódi tortúra, vigyázva a bőrre, kitapogatva a süllyesztett-rejtett (!) ISOFIX csatlakozókat. Garantált zuhanyzás utána, viszont élvezik - 40 km/h-ig. Ugyanis ilyenkor nincs ám szélháló, kapják a légörvényt 100%-ban. Marad a tető fel. :)
Fogyasztásról nem érdemes nagyon beszélni éves 3-4.000 km használatnál, de a rend kedvéért 8-12 literig bármit képes produkálni, a jellemző inkább az erős 10+.
Egy dolgot változtattam az eredeti felálláson, volt egy komoly becsípődésem a performance felni iránt, találtam egy szett gyönyörűt Ausztriában, arra van most lecserélve az eredeti M-es, 255-ös gumikkal hátul.
Azt hiszem csapdában vagyunk vele. Ha csak leülök és nézegetem, tudom, hogy sosem fogom eladni. Gyönyörű és teljesen hasznotalan, a racionalitásnak egy szikráját sem tartalmazza és imádjuk. Mindenki a családban. Még a végén veteránt csinálok belőle...

Hibalista

- Lengőkar szilent - 50.000 Ft szereléssel

Ide hordtam szervizbe

BMW Rack Autó Budaörs - rendben van alapvetően, de nem olcsó, főként ezért kapja csak a 7-est "csak", ami azért jó osztályzat.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 62000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)