A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1998-2005)

3 318D 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Az igazság!

Szöveges ítélet

Szeretem ezt az autót, ami egyértelműen látszik az értékelésemből. Az előttem szólók közül egyértelműen látszik kinek van és tényleg használt ilyen autót, és kinek nincs és csak le akarja húzni a márkát, mert mással jár. A maradékot pedig sajnálom, mert igazán egy lehajtott típust fogott ki.
Aki ilyet akar venni annak nagyon le kell informálni és átvizsgálni az autót. Lehetőleg szervízkönyvvel és Németországit kell választani és nem kell félni, ha 200ezer van benne. Ez persze nem törvényszerű, de nekem bejött. 4-6 éves szervízkönyv nélküli 100ezer km körüli példány egytől egyig átverés. Főleg, ha külfödről behozott. Kivétel persze itt is van.
Nagyvonalakban: nagyon megbízható, stabil autó és teljesen igaz rá Winkler Róbert: Legkisebb csühögő című tesztje ami a http://totalcar.hu/tesztek/bmw318d/ oldalon olvasható. Nem kommentálnám feleslegesen.
Aki ilyet vesz számoljon vele, hogy kb. 15-20%-al nagyobb szervízköltsége van egy VW konszernes dízel autóhoz képest, persze csak, ha gyári BMW, vagy gyári beszállító Mahle, vagy Lemförder cuccokat veszi hozzá. Viszont nem lesz baj vele az biztos.
Dinamikus, kényelmes, komfortos autó. A népnyelvek szerint megbízhatóbb, mint nagyob 320D 136Le és 150Le testvérei. Ezeknél általában a vadabb és szakszerűtlenebb használatból adódóan a turbót fektetik ki.
A tévhit a 318D-vel kapcsolatban az, hogy pl. kisebb a motor. Nem. A motor ugyanaz, mind a 3 verzió esetén. A különbség csupán a turbó mérete és motor vezérlése között van. A 318D vezérlésében a töltőnyomást növelve turbónyomás növelése nélkül 136Le-re növelhető, optimalizálható minden káros következmény nélkül, feltéve, hogy a kedves tulajdonosnak nem elegendő a 115Le és a hozzá tartozó nyomaték, ami az én vezetési stílusomhoz és magyar utakhoz, illetve az itteni vezetési morálhoz elegendőnek tartok.
Ez az első BMW-m és igaz rá, hogy egyben van, mint egy ágyúgolyó. Csak ajánlani tudom.

Hibalista

- Stabilizátor rúd (kutyacsont népnyelven)

Ide hordtam szervizbe

Magánszemély, aki nagyon ügyes, okos.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? A4 Következő autója? Még nem tudom, egyenlőre marad
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)