A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1982-1994)

3 1.8i 

Az ítélet értékelése
1,5(8 db)

BMW - minden amit a nev iger ,felemelo vezetesi elmeny

Szöveges ítélet

17 evesen vette apum az Bomcsit es szep lassan ram ragadt. Ennek kosoznheto, hogy telen vagy 2X megpordult vele , 1X 90 km/h-s temponal, nyari gumikkal. Aztan jottem en. Egyszer fogadasbol , hogy 2-es fokozatban megy az auto 120-at , kiporbaltam , az ora 140-et mutatott ,es ekkor valtottam fol. Csilengleni kezdett, szelepszar szimering csere, 2 torott hajtokarcsapagy es tengelykoszorules kovetkezett. Az lajcsereket neha elhanyagoltam rendesen, 20-25erek utan csereltem de a jot , 0w40-t mindig megkapta. Aralt hasznaltam. Egyszer raktam Valvoline-t de a Balatontol hazaig , ez 800km , odalett az olaj. Azota visszatertem az Aralra.
Kituno auto. Talan a vilag egyik legjobb autoja. A fogyasztas nagyon tud fugnia jobblabtol. Varosi 8-9 kozott megelegszik , telen 10-11 L .Hosszuban eleg neki a 7 is 100-120 as tempoval. Ennel jobban nem nyomtam csak ha elozes kozben szembol jottek. Es tudtam, hogy mindig beleferek ezzel a 77kw-os motorral is. Meg ha nem is az igazi BMW ,a hatso kerekhajtas es a direkt kormanyzas , valamint a 15 "-os peres gumik elmennye teszik az autozast. CSak ugy celtalanul is sokszor napi 50km ugy beleraktam , hogy eszre sem vettem.Ez az auto egy elmemny.Akar egy gokart. Kar hogy nem csinalnak ilyen autokat napjainkban. Minden hiba ellenere beleszerettem ebbe a markaba. Jobban szeretem a noknel is.
A valto eszmeletlen, akar a kes a vajban, valto olaj 22 utan volt ujra toltve, 3/4-e meg volt benne.
A kanyarodas egy igazi adrenalin adag minden alkalommal. A 155/55-s elso gumikkal a 90 fokos kanyart 60-70 es tempoval ugy vette ,hogy semmi meg sem nyikkant. Ezen se kiporgesgatlo, se ABS. Ez egy mernok remekmu. Tokeletes sulyelosztas , tokeletes aranyok. Ha valaki most kezdene auto gyartasba, ezt kene alapul vegye. Vezettem vagy 8 mas markat es megtobb modelt, mindent kiprobaltam ami gumikerekkel van szerelve. Ezert az arert nem talalni egy ilyen autot aminek ekkora lelke van. Es 1983 as letere, meg minig megnezik az uton.CSak egy popec alufelni es ego vorss festes van rajt , na megy egy 800W-s melynyomo es mai napig megnezik.
Aki sosem probalt egy ilyent az sosem fog megerteni. 2 szetronygyolt hatso gumi utan tobbet nem porogtem ,foleg rossz minosegu beton parkoloban. Amugy betort kormannyal es koverebb gazfrocsel jo aszfalt uton az auto mai napig is atfordul a szembe jovo savra allo helyzetbol. Egyszeru a fordulas vele, csak hely legyen :)
Amugy most arulom , a tel folyaman nem hasznaltam es az olaj megsurusodott 5 honap nemhasznalat utan es a motorban a hajtokar csapagyak megint szetmentek. 1.000 euroert egy halas kezu gazdat var. toroklevi-kukac-yahoo-pont-com-ra lehet irni erte.
Az elso futomu kopo alkatreszeit 24 ev hasznalat utan csereltettem ki, meg a gyari volt benne.

Hibalista

- Vizpumpa , torott hajtokarcsapagy ( az en hibam , 2-es fokozatban 135 km/h -t mentem fogadasbol, ekkor eltortek ) szelepszar szimering csere , izzok 2X elol, 4x hatul, csomagatrto zar , kormanyoszlop, elso stabilizator jobb oldalt , motorvezerlo elektronikat vezerlo kabel , hatso diferencial csere , kesztyutarto zar letorott 2x , bord felul szetrepedezett a napsutes miatt , onindito bendix , kipufogo rendszer csere 1x, hatso dob 4x ( betonal kiontott garazsban tartom, ez miatt rozsdasodik alulrol a kocsi) padlolemez csere 2X , eloszor kontar munkat vegeztek , antifonnal le sem kentek , bal oldalt a teleszkop torony a heggesztesnel elvallt , hatso rugos tornyok elszakadtak , szerintem az 1 helyebn porges miatt, ami nem sok volt . 1 ablaktorlo motor, megsult mikor telen odafagyott a torlo gumija az uveghez es bekacsolta 1 kedves szemely h torolje le a havat.

Ide hordtam szervizbe

Barat , Szekelyudvarhelyen., Tibi mindent megjavit.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1983
Kényelem (9) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 180
Megbízhatóság (8) Vezetett km 80
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Dacia Következő autója? BMW - most a cegauto 1 Hyundai Accent
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 1982 (1993 - 1987)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)