A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1982-1994)

3 325 i 

Az ítélet értékelése
1,0(5 db)

A 25-ös legenda

Szöveges ítélet

Először is a 170 paci ami megfogott benne.Mert mikor kipróbáltam bizony volt rajta csinálnivaló a kasztnin.De semmi komoly,csak ívek sárvédőkön kis lukak alul ilyesmi.De a motorja az kőkemény volt.Mentem sok 20-as 25 -össel már előtte de ez magasan a legdurvább volt mind közül.Olajfogyasztás 0!!Csak ment és ment 3 éven át.Olvasom sokszor hogy kollegák az 1.6-os gti meg 1.4 turbójukkal BÜNTETIK a 25 i-ket.Hadd engedjek meg itt egy halvány kacajt.Nem találkoztak még nem leharcolt 25-össel szerintem vagy úgy érzik presztizsből mondják a 25-ös gyalázását és mese az egész!1.4 Puntó??Turbó?Olaszvonalon amit lenyomtam 2 hosszal az egy Coupe turbo 2.0 16v volt.Nagyon kapott!!Nem hogy egy 1.4-es!!!Vicces lenne.Néhány adat:0-100 km/h-ra 7.0 sec.Gyári adat:8.2.De a korabeli teszteket amit olvastam 7.6 ról szólnak bejáratós kocsikkal.Ami még fejlődik ugye!Szo,szo ilyen durva vas szériaállapotban nincs mégegy a régi időkből.De az újkorból se nagyon.Ne feledjük ez nem vérsportkocsi!!Arra az m3-ast szánták.Az enyémnek a blokkja még bontatlan 0 olajfogyasztással.Volt gazdája neki előttem is.Ennyi a titka.3 évig hozzá se kellett nyúlni.Aztán havonta jött elő valami,de 20 éves!!Ha tehettem volna akkor kap egy nagygenerált kb 200-ért és újabb 3 évig semmi.De nem tehettem meg így mindig ami csereérett lett azt cseréltük.Úton nem hagyott ott soha!És tekintélye az van!Sokszor bepróbálnak az új Tdi-kkel főleg!Ezúton szeretném megköszönni nekik az élményt amit nyújtanak mikor porig alázva sündörgik végig a következő lámpától azt azt követőig az utat és így tovább.Mert azért 3-4 hossz az nem kevés ugye kedves őszhalántékú svájcisapkás úr a Passat v6 tdi-ben a Bonyhádi emelkedőn??Na ennyi kb.Talán még annyi hogy nem is értem azokat az embereket akik egy 1.2 motoros műanyag Tescosdísztárcsás kis kefíresdobozban képesek létezni havi 35-ös törlesztővel 84 hónapig,aztán mikor kifizette a kamatokkal együtt a 2 millás akármire a valójában 3.5 milkát akkor beszámolják neki 1 millába egy újabb kefíresdobozba.Jó kis okosság,bravóóóó. Nekem ő marad örökre és tankolom és haladok.És egy üveg kóláért hozok hozzá bármit amit kell a bontóbol.Kösz Tökös.

Hibalista

- A/c pumpa,elosztófedél,és kopóalkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

Mindent magam csináltam a barátommal,kivéve a hengerfejfelújítást.Azt Gáborék a Barázda utcából,köszi.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1986
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 320000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Escort 1.6 16v Következő autója? Nem veszek mást.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 1982 (1993 - 1987)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)