A 25-ös legenda
Szöveges ítélet
Először is a 170 paci ami megfogott benne.Mert mikor kipróbáltam bizony volt rajta csinálnivaló a kasztnin.De semmi komoly,csak ívek sárvédőkön kis lukak alul ilyesmi.De a motorja az kőkemény volt.Mentem sok 20-as 25 -össel már előtte de ez magasan a legdurvább volt mind közül.Olajfogyasztás 0!!Csak ment és ment 3 éven át.Olvasom sokszor hogy kollegák az 1.6-os gti meg 1.4 turbójukkal BÜNTETIK a 25 i-ket.Hadd engedjek meg itt egy halvány kacajt.Nem találkoztak még nem leharcolt 25-össel szerintem vagy úgy érzik presztizsből mondják a 25-ös gyalázását és mese az egész!1.4 Puntó??Turbó?Olaszvonalon amit lenyomtam 2 hosszal az egy Coupe turbo 2.0 16v volt.Nagyon kapott!!Nem hogy egy 1.4-es!!!Vicces lenne.Néhány adat:0-100 km/h-ra 7.0 sec.Gyári adat:8.2.De a korabeli teszteket amit olvastam 7.6 ról szólnak bejáratós kocsikkal.Ami még fejlődik ugye!Szo,szo ilyen durva vas szériaállapotban nincs mégegy a régi időkből.De az újkorból se nagyon.Ne feledjük ez nem vérsportkocsi!!Arra az m3-ast szánták.Az enyémnek a blokkja még bontatlan 0 olajfogyasztással.Volt gazdája neki előttem is.Ennyi a titka.3 évig hozzá se kellett nyúlni.Aztán havonta jött elő valami,de 20 éves!!Ha tehettem volna akkor kap egy nagygenerált kb 200-ért és újabb 3 évig semmi.De nem tehettem meg így mindig ami csereérett lett azt cseréltük.Úton nem hagyott ott soha!És tekintélye az van!Sokszor bepróbálnak az új Tdi-kkel főleg!Ezúton szeretném megköszönni nekik az élményt amit nyújtanak mikor porig alázva sündörgik végig a következő lámpától azt azt követőig az utat és így tovább.Mert azért 3-4 hossz az nem kevés ugye kedves őszhalántékú svájcisapkás úr a Passat v6 tdi-ben a Bonyhádi emelkedőn??Na ennyi kb.Talán még annyi hogy nem is értem azokat az embereket akik egy 1.2 motoros műanyag Tescosdísztárcsás kis kefíresdobozban képesek létezni havi 35-ös törlesztővel 84 hónapig,aztán mikor kifizette a kamatokkal együtt a 2 millás akármire a valójában 3.5 milkát akkor beszámolják neki 1 millába egy újabb kefíresdobozba.Jó kis okosság,bravóóóó. Nekem ő marad örökre és tankolom és haladok.És egy üveg kóláért hozok hozzá bármit amit kell a bontóbol.Kösz Tökös.
Hibalista
- A/c pumpa,elosztófedél,és kopóalkatrészek.
Ide hordtam szervizbe
Mindent magam csináltam a barátommal,kivéve a hengerfejfelújítást.Azt Gáborék a Barázda utcából,köszi.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 320000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Escort 1.6 16v | Következő autója? | Nem veszek mást. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |