Jó volt vele "jasszoskodni", csak sokba került
Szöveges ítélet
Imádtam, ennek ellenére, igazi élmény,nem utolsosorban státusz szimbolum, a megjelenés tekintetében.Végérvényesen egy 850i rakta be a kaput computer problémával(hát mi más) 2 hétig nézegették a Bécsi uti ""szakszervizbe""aztán közölték, ki kell vinni Németországba. A biztositonál ért véget pályafutása,(találkozott egy ifa w 50-nel "véletlenül") és sajnos nekem is a márkával szemben. Fussunk neki röviden! 316,318,320, 323i, 520i, 850i.Ennyi balszerencsés kocsi?? Mennyi lehet ennek a %-os esélye? Nem a gyártásban keresendö a hiba??Valoszinü az ujjabbak már jobban összevannak rakva?? 2002-évjárattol?!
Hibalista
- föfékhenger/kuplungkinyomo csapágy/különbözö elektronikai hibák/ kegyelemdöfés!!!! 323i 146ezer kilométer után ugygondolta hogy csapágyas lesz./fötengelyköszörülés,csapágyazásstb..../ utána uj kipufogorendszer, nehogy jol érezzem magam.Sajnos 2modell kivételével /318,320i/ ezt mind felsoroltakat eljátszották.a szilentek már csak hab a tortán.A "hirös" Bayer autok.Érdekességképpen:316,vételár:120ezer/szereltetés kb. 200 ezer. 850i vételár.2.800.000. szereltetések. kb.750.ezer Ft/év.Összesitve 316-850-ig, Kb 3.5-4Mill. Ft. Elgondolkodtato?!
Ide hordtam szervizbe
B.M.W.szerviz 2x Bécsi ut. //mintha a közlekedési muzeum!!/ Az ár tekintetébe
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Magánszerelök. Pl. Berta. Ök nem vettek le mint a "kalapot" korrekt szolgáltatást kaptam.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 123000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | nissan 300zx peugeot 406 2db is. /kutya bajuk/ |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |