A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 1 (2004-2011)

1 118d 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

Kicsi a bors, de béemvé!!!

Szöveges ítélet

Egyszerűen imádnivaló!!! Csak ömlengeni tudok vele kapcsolatban, de most erőt veszek magamon, és megpróbálok tárgyilagos lenni. A külcsínt tekintve azt hiszem, nem lehet vita: ez az autó egy egyéniség. Hosszabb az orra, mint általában a hasonló kategóriájú autóknak, tehát turcsi-effektus kilőve. Nekem nagyon tetszenek a hajlítások az oldalán, egész nap csak nézegetném...És az a kis békapopsi! Az apró részletekre is érdemes egy pillantást vetni, kedvencem az oldalsó indexlámpa. Már most tudom, hogy tökéletes választás volt, ezeket a vonalakat nem lehet megunni, biztos vagyok benne, hogy 10 év múlva is jól fog mutatni az utakon (az el?z? autómat is ezért szerettem - ´93-as ferdeszem? Civic). Belül is abszolút igényes a kidolgozás, jó minőségű műanyagok és (az én esetemben) teljesen hibátlan szövetborítás. A sport bőrkormány minden pénzt megér, hihetetlen, de olyan minőség, amit BMW-n kívül sehol máshol nem tapasztaltam. A vezetőt körülölelő műszerfal nagyon kényelmes, és a magas övvonal mellett ez is növeli a vezető biztonságérzetét. Minden kézre áll, és egyszerűen kezelhető. Nekem teljesen alap üléseim vannak, és úgy érzem magam bennük, mintha nekem találták volna ki őket, a magam 165 centijével (viszont egy nagydarab pasi már sérelmezheti, hogy hosszú úton elfárad a lába, mert nem tudja megtámasztani a combját). Nem mondom, hogy hátul óriási hely van, de az ülések nem kényelmetlenek. Hatalmas előny, hogy lehajtva teljesen sík felületet képeznek, így még jobban növelehető a végülis elfogadható méretű csomagtér. A BMW nem kamuzott, amikor a "vezetés élménye" szlogennel reklámozta az autót, és még csak túlzás sem volt. Jól húz, ugrik, mint egy szöcske, 1500-nál már érezhető a nagy nyomaték, lejtőn felfelé pedig egyenesen élmény nyomni neki. Tökéletesen fekszik az úton, nincs az a kanyar, ami kifogna rajta, még nagyobb sebességnél sem. A pedálok kicsit keményebbek, mint a megszokott, ami fokozza a sportos hatást. A váltó pontos, és kézre áll. A fogyasztás azért nálam még mindig a gyári érték felett van, 7 alá nem nagyon sikerült vinnem (autópályán 6,8-at evett). Megértem a pestieket, ott én is úgy ülök a kicsikében, mint majom a köszörűkövön, dehát annyi baj legyen. Pedig ez az alap futómőbeállítás. De ez nem az autó hibája, hanem a fővárosi önkormányzatoké. :)Hát, valami rosszat is kéne írni...Az ára elég magas, ebben a kategóriában talán a legmagasabb - alapáron még az A3-ba is jár pl. klíma, a kis Bambi pedig teljesen csupasz, de minden elképzelhet? biztonsági felszerelés benne van. Cserébe mégis megkapja az ember a kis bajorzászlós emblémát és a hamísítatlan BMW-érzést, szóval mindent összevetve kopaszon is megéri (szerintem). Hihetetlen, hogy hogy képes a gyár visszaadni minden egyes modelljében ugyanazt az élményt - miel?tt kipróbáltam volna az 1-est, vezettem egy Z4-est is. Hiszitek vagy sem, a kis békát is hasonló vezetni, ugyanolyan sportos, mint a roadster (jó, a saját keretin belül). És akkor próbáljon ki valaki egy SLK után egy A-s Mercit. Na? Ááááá...Remélem, érthet?en fogalmaztam. Borzasztóan elfogult vagyok, de azt hiszem, joggal. Meglátni és megszeretni, beleülni, és imádni!!! (A teljesítményt természetesen a hasonló kategóriájú autókhoz viszonyítva töltöttem ki, ezért adtam max pontot - ez a kis bajor 2-szer átugrik egy A180 CDI-t például...)

3,5 év telt el, és beigazolódott a gyanúm: képtelen vagyok megunni ezt a formát! :)

Hibalista

- 3 és fél év elteltével ismét itt vagyok, és boldogan írhatom le, hogy: SEMMI!
- (Jó. Az anyósülés sínjéről leesett a műanyag pöcök, és a gyerekzár valahogy mindig magától bekapcsolódik a hátsó ajtókon, de ez az, ami a legkevésbé sem érdekel.)
- A tesóméban pedig 140000 km van, és szintén SEMMI! :) A váltójáról csúnyán lekopott a krómszínű festék, de tényleg csak ennyi...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Civic Következő autója? BMW X3 sd
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 1 2004 (2004)

További ítéletek (53 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)