A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 1 (2004-2011)

1 120d M-Paket 

Az ítélet értékelése
3,8(9 db)

Feltünö kanyarvadász

Szöveges ítélet

Mindig nagy autóbuzi voltam, ha nem kellett akkor is autókat nézegettem. 2011-ben úgy hozta a szerencse, hogy Németországban kellett betanulnom egy munkakörbe. Egy barátom E60 525d-jével kezdtünk el kijárni(2 hetente jártunk haza, mert a honvágyon nem tudtunk úrrá lenni..), így alkamam nyílt jobban megismerni az autóját. Csendes, megbízható, erös ugyanakkor takarékos autónak bizonyult, pár szériahibával amiket a szerelöje (még számomra is) elfogadható áron javított. Az már az elsö fizetés kézhezvétele elött nyilvánvaló volt számomra, hogy a kint megkeresett pénzt egy új autóra fogom költeni(a nagyimtól örökölt Peugeuot 106 Kid 1.0-t nem csak méreteiben kezdtem el kinöni..) Az azonban csak az idök során tisztult bennem, hogy BMW-t szeretnék birtokolni. Eleinte E90-eseket néztem, a jónak mondott 20d motorral, azonban a számomra érdekes példányok vagy lehangolóak voltak élöben, vagy csak simán elvitték öket hamarabb, mint én. 1-2 heti "éhezés" után úgy döntöttem, hogy muszáj autót néznem, szóval bövítettem a keresési feltételeket,így akadtam rá egy 120d-re. Mivel sok jót olastam róla(50-50-es súlyelsoztás, jó motor, jó futómü), és mivel még fiatal vagyok, az esetek nagy részében egyedül, vagy a barátnömmel utazunk, beleugrottam a vásárlásba. Azt mondanom sem kell hogy az elötte használt autómhoz képest ég és föld, ez nem is kérdés.. Gyönyörü fényezés, a teljes M-Paketnek köszönhetöen dögös forma és marha jó futómü(a gyári ültetésnek köszönhetöen jobban néz ki mint a sima egyesek). Az autóm egy minden földi jóval megáldott darab: felfújható oldaltámaszos félbör sportülések, napfénytetö, Logic 7 nagyhifi, tempomat, navi, M-es multikormány, bixenon fényszórók, ülésfütés, stb.. Egyszerüen imádom, és a tapasztalatok szerint mások is.. :) Viszonylag jó eröben van, és a fogyasztás is 6 liter alatt tartható nyáron. A hátsókerékhajtást nagyon élvezem, kanyarokban szerintem jobb mint egy elsökerék hajtású autó. Nem tolja az elejét gázra, inkább kéri azt. Télre használt gumikat vettem rá, olyan 6mm lehetett rajtuk, így semmi gondom nem volt a hóban közlekedéssel sem.. A fogyasztás télen nekem 7 liter alatt maradt(hozzá kell tenni, hogy csillag-garázsban áll, és gazdi még hülyegyerek, így nehezen állja meg a szórakozást ha havazik.

Most lassan másfél éve van nálam, 175ezer km-t mutat az órája. A kezdeti örömöm nem csillapodott, minden nap boldogan ülök bele :) A megvétel óta volt egy 160ezres nagyszervízem(itt cseréltek vizpumpától kezdve, a görgökön keresztül a fötengely-ékszíjtárcsáig mindent). Az alkatrész árak nem vészesebbek mint bármely hasonló dízelnél, a szerelöm pedig szerencsére normális árakon dolgozik és ért hozzá(legalábbis egyenlöre úgy néz ki:))
Idén nyáron egy hoszabb út után füst jött a motorháztetö alól. Nem ijedtem meg, de másnap kivittem a szerelömhöz. A motort takaró müanyag burkolat levétele után látszott, hogy a motor tetején olaj van, ez füstöl ha felforrósodik a motor. Ez olcsón javítható, azonban ha már szét volt szedve, meg lett csinálva szívósorba épített úgynevezett környezetvédelmi lapkák okozta probléma is.
Mikor ez megvolt, pár nappal késöbb elöjött a másik jól ismert típushiba: a kormányoszlopba intergált kormányzár.
Ezekröl a totalcar-on írtak is:
http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/25/bmw_320d_vs_320i/
Ez elvileg kormányoszlop cserével jár, szerencsére a szerelöm megoldotta e nélkül.. Most kerültek rá új(használt) gumik, ezzel jelentösen javult a kanyarodása, és az apróbb úthibákat is úgyesebben elnyeli.

Idö közben kapott gyári Black-Line hátsólámpákat és fekete veséket. Ezek nem nagy költség, és szerintem illenek az autóhoz.

Száz szónak is egy a vége, én mindenkinek ajánlom(eddig 2 ismerösöm beszéltem rá ugyanilyen 120d-re), én imádom! Ha kell: megy, ha kell: keveset fogyaszt és mutatós is :)
Ugyan a mai napig minden nap nézem a hasznaltautos oldalakat, de nem igazán nézek más márkákat, maximum ilyeneket, de valami nagyobb benzines motorral. Engem meggyözött a bajor márka. Nem lettem elvakult, de mindenkinek nyugodtan ajánlom.

Hibalista

- Kötelezö 160ezres nagyszervízen, illetve olajcseréken kívül hejzetjelzö, xenontrafó, kormányoszlopba intergált kormányzár(típushiba - hála a szerelömnek okosan és megfizethetö áron javítva), olajfolyás a motor tetején(400 forintos tömítés cserélve)

Ide hordtam szervizbe

Privát szerelö

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 145000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 106 1.0 Kid Következő autója? 3
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 1 2004 (2004)

További ítéletek (53 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)