Sportos bajor fürdőkád
Szöveges ítélet
A 90-es évek autódömpingjével érkezett Svájcból, itthon új fényezést kapott (gyári színt) majd két gazdi következett előttem. BMW fanatikus ember tartotta előttem leponyvázva garázsban édesapja számára.
Alapkivitel, semmidíszléc a fürdőkádvonalon, alacsony kompresszió, 75 ló és rövid difi... De cserébe nagyon inka (élénk narancs), nagyon-nagyon kult, nagyon időutazás és nagyon FreudeamFahren... E21-es Alpina felniken nyáron, és gyári méretű ballonokon télen.
Igazi BMW, alattomos hátsó futóművel (imádtam), precíz kormánnyal, nyomatékos motorral és finom váltóval.
Sötét ponjai: a korrozió és a fogyasztása. A homlokfal sarkai, a küszöbök eleje és a hátsó kerékjárati dobok a legérzékenyebbek. A másik pedig az olcsó Solex karbi; toltam neki, gyakran lapjával, full város-rövid távokon: 11,5-12,5 liter. Télen-nyáron csapattam vele, IMÁDTAM!... Pedálok a padlóból nőnek (kuplung + fék) mint a Bogárnál, de itt jól működik! Az autó 75 lóerejével ellentétben mindig ugrani készül, érzed rajta a 60-70 évek rallye-fílingjét, ami azonnal magával ragad!
A csajok imádták, barátaim meg nem álltak szóba velem...
Majd jött a lakásvásárlás, s elváltak útjaink (jó kezekbe került a kicsi bajor).
Hibalista
- Olajnyomásgomba, 2. és 3. fokozat szinkrongyűrűi a váltóban, kvarcóra a műszerfalban.
Ide hordtam szervizbe
Magam bütyköltem amit tudtam. Segítséggel váltó szét-össze otthon. Egyszerű szerelni, van alkatrész, ragyogó klubháttér. Amúgy rendkívűl strapabíró gépsárkány.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1976 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 240D 3.0 | Következő autója? | MB W123 300 TDT |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |