A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Barkas » B- (1000)

B- B 1000 HP 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szörnyella de Frász, az utak

Szöveges ítélet

Kezdjük talán Ádám-Évától: Van egy átalakított, rövidített, összkerék hajtású, összkerék kormányzású Trabant 601. Márkatalálkozókra szoktam elvinni a gépet. Mindig máshol, mindig mástól kellett kisteherautót kérnem, ami felettébb kényelmetlen és kellemetlen volt számomra. Na, ekkor döntöttem úgy, hogy veszek egy verdát, amivel majd szállíthatom a Trabit. A szomszéd faluban akadtam rá a platós Barkasra, ami ideiglenesen ki volt vonva a forgalomból és 6,5 évet állt egy diófa alatt. A fülke, az alváz elég csúnyán el voltak rohadva. A platót teljesen újra kellett építeni, csak a plató alját borító vastag lemezt tartottam meg. A komplett felújítás 6 hónapig tartott, majd eredet vizsgálat, múszaki vizsga, átiratás, forgalomba helyezés, alkatrész árak, vételár, összesen 185.000 Ft-ba került. Természetesen minden javítás a pénztárcámhoz lett igazítva, nyilván ettől sokkal többet is rá lehetett volna költeni. Nekem elsősorban az volt a célom, hogy a Trabantot el tudjam vele vinni találkozókra. Az már hab a tortán, hogy stílusosan kétütemú NDK-s Barkassal viszem a kétütemú NDK-s Trabantot. A hibalistán fel lettek tüntetve a gondok, azokon felül fontosnak tartanám megemlíteni, hogy "Szörnyella de Frász" (a gyerekek nevezték el) a családban néha előforduló fuvarokat eddig még hiba nélkül teljesítette, tehát nyugodtan kijelenthetem, hogy az utóbbi időben teljesen megbízhatóan múködik és az árát már régen visszahozta. Tette mindezt annak ellenére, hogy elsősorban hobbiautóként használom. A fogyasztása 10 l/100 km körül alakul, természetesen 50-60 km/h tempóval haladva. A hangja egészen túrhetőnek mondható, csak komolyabb gázadáskor csörög minimálisan. Ez még bőven belefér a jó kategóriába(legalábbis nálam). Nem gyári, számomra ismeretlen autóból átvett ülései kényelmesek, nagyon jó a körkilátás, amit hátrafelé csak a Trabant akadályoz. A felső terhelési súlyhatár közelében sem veszít túl sokat a "dinamikájából" és a fent említett sebességtartományban "száguldva" a fogyasztás sem emelkedik meg számottevően. Természetesen az emelkdőket nem szereti, de ennek ellenére megfelelő sebességfokozatban azért le bírja küzdeni. Az üzemanyagot saját magam keverem, nem bízom a véletlenre. A gyári üzemanyag és vízhőfok mérővel meggyűlt a bajom, amit igen sajátos módon oldottam meg. Beszereltem egy MTZ traktor hőfokmérőt, az ugyanis mechanikus, így akkor is pontosan mutat, ha nincs ráadva a gyújtás. Üzemanyagot mindig 20 litert tankolok, a napi számláló ilyenkor nullázásra kerül, majd 200 km-enként tankolok. Még soha nem számoltam el magam. Összességében a gép életkorát tekintve maximálisan meg vagyok elégedve az eddigi működésével. A majd' 60 éves technika még 30 év felett is tud bizonyítani. Igaz, ehhez nélkülözhetetlen alapfeltétel a rendszeres karbantartás és a kíméletes használat.

Hibalista

- Kuplung kiemelő villa eltörött, piros lámpánál(forgalom irányító fényjelző készülékre gondoltam), kinyomó csapágy 2 alkalommal szó szerint elfogyott. Hátsó, rövid gumi fékcsövek nagyon hamar kirepedeztek, tólató lámpa gombája és a féklámpa gombája rendszeresen szórakozik velem (hol volt, hol nem volt, mint a medében). Hátsó váltó tartó gumibakok kiszakadtak.

Ide hordtam szervizbe

Süni szevíz, vagyis jómagam. Ennek okán az értékelés természetesen csakis 10 lehet.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Dacia Logan MCV Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Barkas B- 1000

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)