A kis méregzsák
Szöveges ítélet
Ez az aminek lelke van...
Ez az amir?l nem tudja szinte senki, hogy mi...
Ez az ami hangjával felveri a környéket...
és ez az ami 10 litert kajál városba.
Ezután a kis bevezet? után kezdeném a rossz tulajdonságokkal, hogy minél el?bb túlessünk rajta: nincs lengéscsillapítás és rugózás is csak minimális, kicsi a hely, sokat zabál, 2-3 embernél többet nem szabad bezsúfolni és még biztos tudnám sorolni, de nincs kedvem, mert ezekt?l mind el lehet tekinteni, ha az ember vesz egy csodabogarat, legyen az bármilyen tipus.
Ez a kiskocsi ebb?l a szériából a leger?sebb változat, motorháza alatt 1050 ccm-es Fiat szív dobog, amit akkoriban az Abarth alakított át (duplatorkú Weber karbi, olajh?t?, 5 seb. váltó, sportvezérm?tengely) és sikerült kihozniuk bel?le 70 LE-t, ami a 665 kg-os kasztnihoz képest nagyon jó. Fogyasztását tekintve nem a mai üzemanyagárakhoz lett kitalálva, de hát elvégre 25 éve készült. Az autóra megvásárlása után 1 évvel felkerült egy sportkipufogó, aminek kivezetése a bal hátsó kerék el?tt van, a hangról nem mesélnék, mert a ccm-hez képest brutális... Az autóhoz az alkatrészellátás megfelel?, ugyanis nagy része Fiat gyártmány (a 127-esnek rokona), így akár bontóból is meg lehet szerezni szinte bármit. Biztosítás, súlyadó "elhanyagolható" költség, a fenntartása t?rhet? határok között mozog. Mást nem nagyon tudok mondani róla, ezt meg kell tapasztalni :)
Kiss Attila
Hibalista
- benzincs?, jobb hátsó lengéscsillapító, gyertya, kisebb kasztnimunkák, hátsó felfüggesztés szilentek
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Alfa Romeo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |