A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » Coupe (1980-1988)

Coupe GT quattro 

Az ítélet értékelése
3,2(6 db)

Nem Úr, de Quattro

Szöveges ítélet

2010 szeptember elején vettem napi használatos autónak, többnyire hosszabb távokon használom Magyarország->Németország között igázok vele. Legfőbb hibája ami említésre méltó, az az üzemanyag tartály volt, mivel 3db filterrel van szerelve gyárilag, ebből egy a tankban van, ami nem cserélhető, egy sima réz szita ami a szívó csőn belül van, tankon kívüli pumpával szerelt, pumpa előtt, és után is van egy cserélhető filter, a lényeg, hogy a tank belseje annyira el volt hervadva, hogy a réz szita teljesen eldugult, ennek hatására az üzemanyag pumpa levegőt szívott a nagy vákuum miatt a csőbilincseknél, mivel senki nem tudott a szita létéről, így 3x lett cserélve a pumpa, mire rájöttünk mi a gond kimenetele :) ezek után szét lett vágva a tank, a szita el lett távolítva, homok szórva lett kívül belül, a külseje színterezve, a belseje cinkelve, a pumpa előtti filter is tökéletesen megfelel a piszok szűrésére.
Az autó teljesen fel lett újítva, szerencsére csak kevés kaszni munka volt vele, a coupenál szokásos helyen pl a csomagtartóban a padlólemez, köszönhető a nem túl jó helyre kitalált ablakmosó tartálynak, ami ha kilötyög, vagy éppen az ember feltölti, és valamennyi mellé folyik, akkor az szépen a szőnyeg alatt marad a padlólemezen, ott kb egy tenyérnyi rohadás volt, meg a farlemezen volt régebbről egy kb 20cm-es sérülés, amit csak ki kellett kalapálni. Fényezve gyári Steingrau metálra lett, a gyári transzparens üvegeket zöldre cseréltük, sajnos az ajtókba még nem találtam, de majd idővel azt is beszerzem, motorhoz szerencsére nem kellett nyúlni, csak a szokásos dolgok, jeladók, gyertyák, gyújtás állítás, stb... Szervópumpát is csak azért cseréltük, mert a régi hangos volt, de teljesen száraz. Vezető oldali ülést cserélni kellett, mert a háttámla a szokásos helyen ki volt kopva, szerencsére találtam Angliában egy szép állapotút mivel ott ez az anyós ülés, és így kevesebbet használják :) jelenleg így állunk, még van pár dolog amit cserélni kell, de már nem vészes.

Most hogy szépen lassan a végére érkezünk a felújításnak, Januárban még cserélve lesz a kardán felfüggesztő csapágy, a létező összes gumi szilent, és motor/váltó bakok, sajnos az autó oldalát megdobálták kavicsokkal a mélygarázsban, természetesen senki nem fizeti a kárt, azaz újra fényeztethetem a friss fényezést saját zsebből.

2018 Október az autó eladva

Hibalista

- Amiket eddig kapott: - Edelstahl kipuf kat-tól 430eur - első lökhárító (lámpamosós) 100eur - Frankani lámpák 400eur - tetőablak tömítés 140 euro - Hátsó nyomtávrúd 20eft/db - külső kormány összekötő 4eft/db - Kiegyenlítő tartály 13eft - indexek mattultak (csere fehérre) 14eft - Ködlámpák 17eft(pár) - hamutál 10eft - Belső világítás 3eft (használtan) - km óra 50eur használt - km spirál 10eft - égők 5eft - új emblémák 15eft - Bal első díszléc 5eft - Motor szervizelés 100eft (olaj, szűrök, gyertyák, kábelek, feszítő görgő, vízpumpa, elosztó, rotor, stb..) - Fóliázás thx Hex :) - Szőnyegek 5eft - Hátsó lökhárító 12eft - Gyári pótkulcs 4eft - Fűtés pult, rendszám világítás üvegek, csomagtér zár gumidarab 17eft - Téli gumik 60eft - Váltó + difi tartók, olajcsere váltó + difi, difi tömítés, benzinpumpa 45eft - gyári gamma rádió 80 euró - bukótető huzigák 3eft - Quattro embléma beltér 3eft - vízelvezető vízvályogra 10eft - Vak kapcsolók műszerfalra 2x 1500ft - Vízhőfok jeladó motorvezérlés 22 euró - Lambda 90 euró - Belső tükör tartó 12 Euró - Napellenző kampók 24 euró - km óra (használt) 12eft - idő óra (új) 12eft - szélvédő spritznik elöl 12 euró - gyújtókábel tartó furulya 7 euró - Futómű szillentek kb 30eft - Sárga indexek elöl (használt) 12eft - Zöld üvegezés körbe 120eft - Tank felújítás 45eft - Benzinpumpa 15eft - Kinyomó csapágy + csere 35eft - Szervopumpa csere - Szervo olaj - Kormánymű porvédő - Delta rádió 15eft - 5db Peremes Ronal R8 felni 7x15 30eft - Ronal felnik felújítás + Fehérre fényezés 60eft - Új nyári gumik 60eft - Kürt kormány rézgyűrű 5eft - 5db Ronal felnikupak 5eft - Kaszni díszléc patentok 5eft - Lakatos munka 30eft - Fényezés 320eft - hátsó gátlók 43eft - vízhűtő 30eft - fékbetétek elöl 9eft - Toronycsapágyak elöl 10eft - Bal kormány összekötő 3eft - Gyári használt antenna 800ft - BBS RS felnik csere 1:1 Ronal R8 - BBS perem polírozás 12eft - BBS szigetelő anyag + szelepek 8eft - Ajtók belső fóliázása 6eft - ajtókba külső vízlehúzó tömítés 12eft - csavar fedő műanyag kupakok pótlása beltér 1eft - Összes szilent + motor/váltó/difi bakok, kardán felfüggesztés anyag 140eft - Monroe első gátlók 25eft - 4db gyári rugó 30eft - Hátsó féknyereg 80eft - - Folyt köv

Ide hordtam szervizbe

Mint minden mást, ezt is Zoli csinálja :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1986
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? több is Következő autója? 100 LS 2 door, NSU TT, Audi GTE quattro.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi Coupe 1980

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)