Audi, a világ felett ...
Szöveges ítélet
A dolog még a nyolcvanas évek eléjén kezdődött, matchbox szindróma, majd "Ről papa" a "Gruppe B"-vel.
5 henger, 2144ccm 16" kerék... (csukd be szemed...)
Szóval mindig is ilyen autóm volt.
A jelenlegi gépem már átalakított, de még szinte gyári motoros 140LE-s (bódétuning, futómű, fék, stb...) de majdem minden echte AUDI.
Elég ennyi is viszi mint álatt. A bódé bírja, de vigyázok is rá...
Ez a típus egy életérzéshez tartozik, aki szereti az tudja.
Sajna sokan már a kertek végébe virágoznak...
Karbantartani kell őket, járatni, piszkálgatni.
Sosem adom el, sőt!
A hangjától még a mamókáknak is feláll a szőr a hátukon.
A motorja elmegy akármilyen benzinnel, lehet bele tölteni olajat is, akármilyet, MEGY ! A szelepek meg a vezérlés azért bütykölésre szorul időként. A K-Jetronicot már a múzeumban is ismerik, de nehéz beállítni, inkább legyeszerűsíteni. A féltengelyt lehet javítani, a kuplungot (csak SACHS) rugdosni is lehet. A hátsóféket szerelheted, vagy teszel fel vmit helyette. Futómű kb. 8 évet bír, de hát ez ízlés kérdése.
A fogyasztásra büszke az ember, 7-17 liter, ez igen !
Vannak akik 20 fölé kergetik.
Szóval ez a típus -ezekben az évjáratokban kizárólag fanatikus, ráérős embereknek való. (Ja, meg pénz is kell...)
Utcai versenyautó - klasszikus kupé - vashalmaz
Csak komoly érdeklődőknek ajánlom.
Hibalista
- elektromos cuccok
- fékmunkahenger
-
Ide hordtam szervizbe
garázssor
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 125000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Coupe | Következő autója? | Audi Coupe |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |