A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A8 (2002-2009)

A8 4.0 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A világ legjobb dízel sportlimuzinja - az olajsejk

Szöveges ítélet

EGyszer?en imádom a kocsit, még így egy év után is. ha ránézek beleborsózik a hátam, annyira bejön. a navi csodálatos, kezelése isteni, az 10 perc után annyira ki lehet ismerni a kocsit, mintha már 1 éve meglenne. nem tud sok meglepetést okozni.
egyetlen dolog zavart benne, hogy a guminyomás ellen?rz? rendszer kicsit lassan indítja be magát, valamint a telefont minden alkalommal ki kell kapcsolni, mert gyújtás elvétele után is képes bekapcsolni. ez autós kártyával egy kicsit bosszantó. a visszakapcsolása szintén 2-3 percet vesz igénybe.

nagyon jól megy, keveset eszik, az ABT chip berakása után, fogyasztásban, gyorsulásban bármelyik dízel kocsit lealázza. egyetlen vetélytársa van csak ilyen szempontból neki, a BMW 535D, bár az egy kategóriával lenntebb helyezkedik el (vagy ki tudja :)) )

legközelebb tutira ilyet veszek, vagy a 4,2 TDI-t (ha már ahhoz is lehet chipet venni)

fogyasztása fenomenális, autópályán, betartva a korlátozásokat 7.0 literes átlagot érek el vele, Bp-Debrecen vonalon 7,3 l átlag.

persze ha hajtom akkor megkajálja átlagban a 13-15-t városban is, de átlagos vezetés mellett 11-11,5el beéri a kicsike.

az ?lések szuperek, a szolár nyáron megéri a pénzét, az állóf?tés meg télen.

kipróbáltam az új S-t, de tutira nem cserélném le rá. Az egyetlen gyár a piacon aki dízel er?forrást az összkerékhajtással kombinálja a limuzinok között ebben a kategóriában. (V8 TDI + quattro)
kissebb motoroknál van (320 cdi 4matic, 530 xD), de az meg nem V8

Az új single frame h?t?ráccsal a kocsi 3-4 évig, még biztos hogy vonzani fogja a tekinteteket.

Aki nem felt?nésre hajlamos, az egyik legjobb választás, szerintem.

Hibalista

- elektromos hibák voltak, de gar-ba javították ?ket. eltört a szívócsonk, ger után vettük észre, azt 50%ban vállalták be, de csak az osztrákok. Mo-n elhajtottak.
- 2005 végéig olcsóbb volt kinnt a szervíz és az alkatrész kb 5-10%al, ma már nem az (2006 20% ÁFA rulez. bár ha 16% lennne :))))) )
- kézifék vezérlés szállt el, azt is 50%ban fizettem

Ide hordtam szervizbe

Sopron - Walterautó KFT

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

WrNeustadt - Porsche Wr.Neustadt

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? E320 cdi kombi->Allroad-> Következő autója? A8 4,2 TDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A8 2002 (2003 - 2007)

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)