A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A8 (2002-2009)

A8 4.2 full 

Az ítélet értékelése
2,9(7 db)

A sznobizmus élharcosa...

Szöveges ítélet

Rendkívül kevés használat mellett is (első év 5000km) az elektronika folyamatosan rendellenességei ami néha újraindításkor megjavul (vagy kijön a monitor a műszerfalból vagy nem) de pl. kulcs-jelének elvesztése akkumulátor lemerülése miatt 70.000,- márkaszervízben + 3 HÉT ÁLLÁS (mert a gyár először rossz kulcsot küldött!!!), ezután a szervíz után kevés városi használat .(ráadásul kb. heti 1x akkutöltést javasolt a szervíz mert nem bírja 2 hétnél tovább az akku a sok elektronikátés a GPS riasztót). Következő vidéki út után tankolás utáni indításkor az MMI lefagyása. Az autó teljesen összefüggéstelen dolgokat művel. Pl: ablak nem felhúzható, rádió magától beindul, monitor nem kapcsol ki... Természetesen akkumulátor éjszaka lemerül. Márkaszervíz közli hogy 1 szerelő aki ért hozzá 1 hét szabadságra megy (újabb 1,5 hét ÁLLÁS, összeg FÉLMILLIÓ!!!) Összköltségeimet a mai napig számolva Bp-Siófok-Bp 44.000,- forint!!!!!!!!!!!!!!!!
DE AMI MINDENÉRT KÁRPÓTOL: HA ÉPPEN NEM SZERVÍZBEN ÁLL ÉS VEZETHETED +++

Az előző bejegyzést követő félév is élményteljes volt. Íme néhány apróság:
1, autópályán 130-140 szép utazósebességgel egyszer csak vészesen figyelmeztet hogy "rossz a xenon magasságállítás". Leállás, újraindítás...
2, néha beindításkor "féklámpaizzó kiégett figyelmeztetés" (de látom a garázs falán hogy minden jó. Leállítás, újraindítás...
3, leállás után telefonálás közben (ez csak egyszer történt!) a kézifék automata ki-be kapcsol néhányszor és ezt a műszerfalon is jelzi tehát nem a fülem csengett. Azóta semmi...
4, külső visszapillantótükrök indítás után elsötétednek éjszakai üzemmódra és a tetőkonzol gombjai nem világítanak. Leállítás, újraindítás és SEMMI. Ismét várható egy szoftverfrissítés. A további költség eddig még ismeretlen.
Továbbra is minden reggel izgalommal telik milyen elektronikai érdekességet fog művelni a kocsi a vadonatúj MMI komputer+szoftver ellenére és a heti 1x-i akkutöltést már nem is számolva!!!
DE AMI MINDENÉRT KÁRPÓTOL: HA ÉPPEN NEM SZERVÍZBEN ÁLL ÉS VEZETHETED +++

Biztosan hihetetlenül hangzik de, időközben míg elhatároztam hogy megjavíttatom az elsötétedő külső tükröket elromlott a KEYLESS-GO és a jóidő beálltával a fűtés is elkezdett forró levegőt fújni. Hol a bal, hol a jobb oldalon (még szerencse hogy osztott klíma). A javítás tökéletesen sikerült 600.000,- forintért de hazaérve tapasztaltam, az autó riaszt! Bejelentettem GARANCIÁLIS javításra (mert ugye a szervíz után romlott el!) de időközben az bal hátsó kézifék is meghibásodott (ami persze komplett féknyereggel együtt cserélhető) így végre újra levehettek 350.000,- forintra. A történet itt újra hihetetlen fordulatot vesz: otthon vette észre hogy a kocsi még mindig riaszt. Telefon a szervíznek, autó vissza és 10 napja újra áll mivel nem tudják mi a hiba (bár aki ilyen kategóriájú autóval jár annak biztosan van másik autója is?), a javítás összege eddig ismeretlen...
DE AMI MINDENÉRT KÁRPÓTOL: HA EGYSZER EL TUDOM ADNI ---

Hibalista

- csak az elektronika (de az kéthetente...) költség kb. 2.000.000,- 1,5 év alatt!!! + normál olajcsere 100.000,-+ féklámpakapcsoló 7.000,-

Ide hordtam szervizbe

PORSCHE BUDA

Értékelése: 5

Fenntartási költség (1) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 16 l
Előző autója? 525D Következő autója? mindegy csak ne AUDI...
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A8 2002 (2003 - 2007)

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)