A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A8 (1994-2002)

A8 4.2 Quattro 

Az ítélet értékelése
1,7(16 db)

Kiégett az autóm

Szöveges ítélet

Mielött megvettem az A8-at egy fekete 200 Turbo Quattro-m volt.Imádtam,de 20 éves verda volt,már kinéztek,akár hova mentem.
S4/S6 audit akartam(mindegy,csak audi és föleg quattro legyen) ,de itthon szinte az összesnek kitolták már a szemét és mindegyik megjárta a bankot...így azok kílöve.Kintröl a reg adó miatt nem jöhet.
Nézzük az A8-at.A fele,amit láttam,törve volt, a többi lelakott behajtó kocsi vagy drognepper verdája.
Amit találtam,egy szép eztüst csoda.imádom.Gyerekek,lehet BMW vagy Merci,ha ezzel megjelensz,tekintéje van!
Nem a felvágás a lényeg,de kinyílik pár ajtó.És miért?Mert feltételezik,aki fent tud tartani egy A8-at,az már elért valamit.
Az enyém be van gázosítva,így elég gazdaságos az üzemeltetése.Ne higyjétek el,hogy romlik a teljesítménye.300 Le,itt nem veszed észre a gázt.Nem versenyautó,aki rajoskodni akar ne A8-at vegyen,hanem pöcsköszörü 325i BMW-t,az való a suttyóknak,meg civic neoncsövel az alján.Mellettem bögetheti a lámpánál a motort,nem állok le versenyezni,vagy átszólok,hogy nyomjuk neki,de 300 ig,mert nekem ott van vége.Kevés autó megy háromszázzal.És ez 2 tonna,tehát iszonyat biztonságérzetet ad.
Aki jó és kényelmes autót akar,vegyen A8-ast,melegen ajánlom.De nézzetek jól körül.1,5 milla körülit meg se vegyetek( 2006.02.10 van ma),mert arra még egy millát rá kell költeni simán.
Olvasok itt csodákat , hogy 11 literrel eljár valaki egy 4.2- vel. Hogyan?? Nálam akkor enne 11-et ,ha a ház elött járatnám a motort. Nekem stabilan városban 17-20 liter, igaz nem tudok lassan menni, de nem is cikázom.




Ez egy kiegészítés.
Az autóm pár hónapja elkezdett egy érdekes dolgot produkálni.
Beindítás után benzinszaga volt. Mivel odafigyelek a kocsimra,rögtön a szerelőmhöz mentem (Pestimrén) és kérdeztem,mi lehet. A válasza: az egyik benzincső időnként picit szivárog,de ez tipikus A8-as betegség,nem nagy ügy. Gondoltam, a szerelő csak tudja.
Nos, ez a "nem nagy ügy" tegnap (2007.03.29-én) délután, amikor édesanyám vezette az autót elszakadt, a benzin ráfolyt a kipuffogóra és felgyulladt a motortér.
A tűzoltók dícséretére legyen mondva,hogy amig az autómhoz rohantam,2 sarkot futottam, kiértek és oltani kezdték.
Ez az autó volt az álmom,a szerelmem és a legmegkíméltebb A8 volt,amit valaha láttam.
Most így néz ki,ahogy a képek mutatják.
Minden A8 tulaj figyelmébe ajánlom a következőket:
Az első adandó alkalommal húzzatok el a szervízbe és ezt a benzincsövet nézessétek át.
Van még pár dolog,ami nemrég beszart és rohangáltam miatta,holott pofon egyszerű dolog volt.
1. Éget a CAT felirat, és 2 henger nem ment. Nem a gyújtáselektronikát kell egyből cserélni,hanem első körben a gyújtástrafókat nézzétek át. Utána,ha fennáll a hiba,akkor gyújtáselektronika.
2.Ez a benzinszag dolog, amit írtam.

Hibalista

- Úgy vettem,hogy a klímakompresszor rossz volt rajta és a légtömegmérö.Azt kicserélték, azóta minden oké.
- Most csináltattam meg a fütöventillátort,15 eFt volt felújítva,szerelve...szerintem ez nem gáz ár!
- Most 2006.03.18 van.Azóta költöttem rá 60 ezret,de nem hiba volt, hanem a 17-es kereket lecseréltem 16-os télire az meg nem fért le a padkán:)))) spoiler szakadás
- 2006.08. A klíma csak 2000 fordulat fölött müködik,vagy hideg motornál. A hiba, az alapjárati szabályzo motor! Ne klimáshoz vigyétek, mert lövése sem lesz, mi a gond! Bontottan 15.000Ft, újonan 114ezer.
- Most a webasto nem akar bekapcsolni,de előzetes árajánlat szerint, ha full felújítás is kell, akkor is max. 50 ezer ft! De egy tisztítás 10 ezer, ami a valoszínü
-
- A gáz miatt a légtömegmérő megint beszart,szóval azt cserélem.
- Nagy okossággal a gázos manus betett valami spéci gyertyákat a gázhoz, amitől alapjáraton ki kihagy egy-egy henger és tartott sebességen pl. 80-nál rángat a kocsi.Azt hiszem megetetem a faszival a gyertyákat és veszek belevalót.

Ide hordtam szervizbe

Mindenhova,de sehol sem értenek hozzá igazán.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 177000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 18 l
Előző autója? 200 Turbo Quattro 2.2i Következő autója? A8
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A8 1994

További ítéletek (55 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)