Kiégett az autóm
Szöveges ítélet
Mielött megvettem az A8-at egy fekete 200 Turbo Quattro-m volt.Imádtam,de 20 éves verda volt,már kinéztek,akár hova mentem.
S4/S6 audit akartam(mindegy,csak audi és föleg quattro legyen) ,de itthon szinte az összesnek kitolták már a szemét és mindegyik megjárta a bankot...így azok kílöve.Kintröl a reg adó miatt nem jöhet.
Nézzük az A8-at.A fele,amit láttam,törve volt, a többi lelakott behajtó kocsi vagy drognepper verdája.
Amit találtam,egy szép eztüst csoda.imádom.Gyerekek,lehet BMW vagy Merci,ha ezzel megjelensz,tekintéje van!
Nem a felvágás a lényeg,de kinyílik pár ajtó.És miért?Mert feltételezik,aki fent tud tartani egy A8-at,az már elért valamit.
Az enyém be van gázosítva,így elég gazdaságos az üzemeltetése.Ne higyjétek el,hogy romlik a teljesítménye.300 Le,itt nem veszed észre a gázt.Nem versenyautó,aki rajoskodni akar ne A8-at vegyen,hanem pöcsköszörü 325i BMW-t,az való a suttyóknak,meg civic neoncsövel az alján.Mellettem bögetheti a lámpánál a motort,nem állok le versenyezni,vagy átszólok,hogy nyomjuk neki,de 300 ig,mert nekem ott van vége.Kevés autó megy háromszázzal.És ez 2 tonna,tehát iszonyat biztonságérzetet ad.
Aki jó és kényelmes autót akar,vegyen A8-ast,melegen ajánlom.De nézzetek jól körül.1,5 milla körülit meg se vegyetek( 2006.02.10 van ma),mert arra még egy millát rá kell költeni simán.
Olvasok itt csodákat , hogy 11 literrel eljár valaki egy 4.2- vel. Hogyan?? Nálam akkor enne 11-et ,ha a ház elött járatnám a motort. Nekem stabilan városban 17-20 liter, igaz nem tudok lassan menni, de nem is cikázom.
Ez egy kiegészítés.
Az autóm pár hónapja elkezdett egy érdekes dolgot produkálni.
Beindítás után benzinszaga volt. Mivel odafigyelek a kocsimra,rögtön a szerelőmhöz mentem (Pestimrén) és kérdeztem,mi lehet. A válasza: az egyik benzincső időnként picit szivárog,de ez tipikus A8-as betegség,nem nagy ügy. Gondoltam, a szerelő csak tudja.
Nos, ez a "nem nagy ügy" tegnap (2007.03.29-én) délután, amikor édesanyám vezette az autót elszakadt, a benzin ráfolyt a kipuffogóra és felgyulladt a motortér.
A tűzoltók dícséretére legyen mondva,hogy amig az autómhoz rohantam,2 sarkot futottam, kiértek és oltani kezdték.
Ez az autó volt az álmom,a szerelmem és a legmegkíméltebb A8 volt,amit valaha láttam.
Most így néz ki,ahogy a képek mutatják.
Minden A8 tulaj figyelmébe ajánlom a következőket:
Az első adandó alkalommal húzzatok el a szervízbe és ezt a benzincsövet nézessétek át.
Van még pár dolog,ami nemrég beszart és rohangáltam miatta,holott pofon egyszerű dolog volt.
1. Éget a CAT felirat, és 2 henger nem ment. Nem a gyújtáselektronikát kell egyből cserélni,hanem első körben a gyújtástrafókat nézzétek át. Utána,ha fennáll a hiba,akkor gyújtáselektronika.
2.Ez a benzinszag dolog, amit írtam.
Hibalista
- Úgy vettem,hogy a klímakompresszor rossz volt rajta és a légtömegmérö.Azt kicserélték, azóta minden oké.
- Most csináltattam meg a fütöventillátort,15 eFt volt felújítva,szerelve...szerintem ez nem gáz ár!
- Most 2006.03.18 van.Azóta költöttem rá 60 ezret,de nem hiba volt, hanem a 17-es kereket lecseréltem 16-os télire az meg nem fért le a padkán:)))) spoiler szakadás
- 2006.08. A klíma csak 2000 fordulat fölött müködik,vagy hideg motornál. A hiba, az alapjárati szabályzo motor! Ne klimáshoz vigyétek, mert lövése sem lesz, mi a gond! Bontottan 15.000Ft, újonan 114ezer.
- Most a webasto nem akar bekapcsolni,de előzetes árajánlat szerint, ha full felújítás is kell, akkor is max. 50 ezer ft! De egy tisztítás 10 ezer, ami a valoszínü
-
- A gáz miatt a légtömegmérő megint beszart,szóval azt cserélem.
- Nagy okossággal a gázos manus betett valami spéci gyertyákat a gázhoz, amitől alapjáraton ki kihagy egy-egy henger és tartott sebességen pl. 80-nál rángat a kocsi.Azt hiszem megetetem a faszival a gyertyákat és veszek belevalót.
Ide hordtam szervizbe
Mindenhova,de sehol sem értenek hozzá igazán.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 177000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | 200 Turbo Quattro 2.2i | Következő autója? | A8 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |