A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2004-2010)

A6 3.2 TFSI 

Az ítélet értékelése
3,4(5 db)

Hülye de szorgalmas

Szöveges ítélet

Nem akarok a teljes márkára vonatkoztatott kijelentéseket tenni, bár nem hiszem, hogyha az egyik csúcsmodelt már kipróbáltam, az alatta lévők túl sok meglepetéssel szolgálnának, ugyanakkor a ma megjelent R8 teszt után elbizonytalanodtam, lehet az tényleg egy jó autó, és tud az audi, csak az A6-ot cseszték el... bár kétlem, hogy így lenne.

Azt ne is említsük, hogy az autó új ára 20 millió fölött van, mert ez egyszerűen nevetséges, a negyedét sem éri, akármelyik használt 80ezret futott 2003-as 325i mint ez újonnan...

Nincs igaza annak, aki a BMW-vel egy lapon említi az audit, a kettő közt óriási lyuk tátong, összehasonlíthatatlan a kettő, most pontról pontra leírom miért:

Fék: kezdeném a pozitívumokkal. A fék tökéletes, erős, igaz kicsit érzékeny de megszokható, jó erős.

Motor: hallásra sok 255 lóerő, érzésre már kevésbé. Persze jól megy, de ne számítsunk halálsikolyokra, az élmény elmarad be kell érnünk a mutató intenzív mozgásával.

Váltó: itt be is fejeződnek a pozitívumok, a váltó nem tetszik.. autómata és semmi komoly baja nincs, de a bmw váltókhoz képest sehol nincs, ki kell próbálni.

Futómű: Na ez borzasztó. Nem kicsit, nagyon.. lehet ez alatta sportfutómű van, bár tudomásom szerint alap, de amit ez a kocsi az "úthibákon" (értsd: frissen aszfaltozott autópályánál rosszabb minőségű út) művel az kritikán aluli, minden apró kis hepehupát megérez, nagyobb úthibáknál kényesen nyöszörögve roppan, üt csörren, a belső tér műanyagjai kopogósan csattognak, érezni, hogy nincs egyben a kocsi, nyilván a német utakon ez a hiba nem jön ki, de amint egy kiválónál kicsit gyengébb útszaksdzra ér vele az ember, onanntól csak a kínlódás. Szarok a magyar utak, de nem ennyire mint amennyire az ezt a kocsit megviseli.

Az összhatás tehát egy szép de teljesen élvezhetetlen presztizsautó, ami nyilván erejével elbűvöli azt, aki még nem ült erős autóban, de hozzáértő ezt nem szeretheti.

Hibalista

- Nem romlott el, az kéne még..

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 330d Következő autója? Valami BMW
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2004 (2004)

További ítéletek (81 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)