Enyém... drágaszágom...
Szöveges ítélet
Szándékosan vettem benzines, a 2.5 Tdi akkor még nem számított nagy durranásnak. (tény hogy a fogyasztás miatt jobban jártam volna) Semmi sem szól olyan szépen, mint egy V6-os, szokták mondani. Hát van is benne valami, bár ára van. Városban 16-18, országúton 12-13 literből tudtam kijönni, pedig óvatos duhaj vagyok.
Sajnos a nyomatékszegénységét nagyon utáltam, szinte elveszett az erő, 5 fokozatú tiptronic volt benne, nem szarozott 30-40 körül a kick-down visszakapcsolni 1-esbe. Érdekes. A hifi király (nagy Bose) bár inkább a basszus dominál, a magas hangot ne keresd. Ülések nagyok, de fotelesek és csúszkálsz rajtuk, hosszútávon nincs kellő oldaltartása. A helykínálat rendben van, csomagtartó is hatalmas. Ebben a modellben csak a nappali fény xenon, az gyakorlatilag a mostanihoz (A8) képes kuka. Quattro rendben, csúsztam vele meg 2-szer, de az elekronika és a négykerék minden sz.rból kihúzott. Futómű ok, sport volt, néha pattogott az úton, de nem veszélyes.
Alkatrészellátás ok, és meglepően olcsó szervízelni. Nem nagyon romlott el rajta semmi, és a szervíz sem volt drága. Mindent figyelembe véve ez a kocsi nagyon egyben van, mindenkinek csak ajánlani tudom, aki kezdő luxusautó vásárló. Nagyon bánom hogy nem tartottam meg....
Hibalista
- motortartó bak, kötelező szervizek, egyéb nem volt
Ide hordtam szervizbe
16. kerület, szaki
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Porsche Pest
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | A4 1.8 QT | Következő autója? | A8 4.2 V8 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |