A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2008-2012)

A4 2.0TDI DPF 

Az ítélet értékelése
2,9(12 db)

Nagyon nem szürke kisegér ;) 7év 210 000 km Update

Szöveges ítélet

Direkt vártam 30000km-t az irassal hogy ne legyek elfogult.

Szerelem volt az első látásra. Ráadasul sokkal jobb mint amire számitottam!

A külseje es a belseje kategoriájához kepest a legnagyobb.(ha ennél nagyobb lenne akkor már nem a4 lenne a tipus jelzése)

Külső:Nagyon feltűnő ami előny is ;) de hátrány is lehet..Rendkivül agressziv front amire a lámpák led sora még csak rátesz egy lapáttal.A hátsó rész is nagyon szép de az elejéhez képest visszafogott.

Belső:Nagyon kényelmes tágas és igényes.

futómű zseniális talán kicsit magas de a s-lineos mar nem fért bele nálam a kompromiszumba.Túl kemény volt.

Menet teljesitmények jók bar talán lehetne egy kicsit erösebb(van belöle 170le verzió) de igy is elegendö.Utazó sebbesége 160-170!(természetesen német autópályán :)) Ilyen sebbeségnél is siri csönd.Az autó dizel mivoltát szinte nem hallani olyannyira halk lett na meg persze a szigetelés.

Turbólyuk szinte nincs. Nincs is az a hátba vagás induláskor ami a PD-kre olyan jellemző.Igy ugyérzi az ember hogy gyengebb..peddig nem!Viszont fent is kesőbb fogy el az erő.Sokkal kiegyensulyozatabb.

Nem élmény autó(vagyis élmény csak máshogy) kényelmes utazó limuzin igy ezért kicsit steril ami természetes egy ilyen jellegű autónál.

rossz tulajdonságok:
hát izé.. nehéz találni..:) de természetesen lehet ha nagyon kukacoskodunk.Szeműveg tartó csak olvasó szeműveg meretűeknek jó a nagyobb nem fér el.Az igert átlag fogyasztas (5,5) kissé optimista.Mondjuk ez érthető is ha azt nézzük mennyit nött a kocsi.A feláras hifi nem szól rosszul de jól se.Akinek fontos a zene az ne hagyja ki a Bang&oflusent(én már nagyon bánom..)

Azért azt meredeknek tartom hogy az alapárat még rá lehet költeni az extrákert..

Bátran ajánlom az új A4 -et annak aki egy megbizható csendes kényelmes am de agressziv sportos kulsejű négyajtos limunzint szeretne.Ez a kocsi nem csapatasra való(nem is igényli ezt az ember ha benne üll) meg jóval erösebb motorral se szerintem.

A 30000km-es kötelező szervizen kapott szoftver frissitést is.
Nemtudom hogy pontosan ezér-e de 10%-kkal erösebbnek érzem.
Gyári chip-tunning sajnos meg nincs.


Update 210 000 km

Nos 7évet öregedet a kocsim,velem együtt.

Hibalistából látszik,hogy egy igen megbízható úrihölggyel van dolgunk.
Ráadásul annak ellenére,hogy 30 ezernél kapott egy precíz elektromos optimalizálást(170le),
4 db sport rugót(-30 mm),na meg 4 db 19" 235/35 sportcipőt.

Igazsághoz azért hozzátartozik,hogy 210 ezerből kb 130 ezer autópálya.

Forduló köre nem lett kisebb.Belseje bírja nem kopik.
Ennyi idő után már mondhatom ,hogy a 2.0 CR Tdi-t nagyon eltalálták.
Nem lett érezhetően gyengébb,hangosabb se ,egy korom szem sem jön ki a kipufogón, hála a részecskeszűrőnek(ha cserélni kell lehet nem leszek hálás
már annyira..de ne beszéljünk olyanról ami még nincs)

Sterilitását is megőrizte a kocsi.

Kétséget kizáróan mérsékelten voltam okos,hogy 0 km-sen vettem és 40%-át se éri az új árának,de ahogy telnek az évek és nézem a hibalistát, ez az érzés mérséklődik.3-400 000-nél előbb nem hiszem,hogy eladom.Minek?csak szarabbat találnák.
Az is meglepő hogy 7 év után még mindig szívesen teszem magam bele.
Pedig nem egy kuriózum, vagy egy bestia.Valljuk be ,hogy ez egy párkapcsolatba nem semmi dolog :)
Feleségnek való.Aztán lehet csak pont én fogtam ki pont egy nagyon jót,de azért valamennyire lehet álltalánosítani szerintem.





Hibalista

- semmi de ez el is várható.. - - UPDATE 210 000km: - - -Jobb led sor (gari) - -Bal xenon izzó (70 ezer) - -Elektromos szonda(nem emlékszem milyen pontosan 15 ezer ) - -Jobb első alsó lengőkar (40 ezer) - - Hihetetlen de össz-visz ennyi. -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 210000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? A4 1.9 PD TDI Következő autója? Egy fajta kocsiból,nem lehet megoldani az igényeim.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2008 (2008)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)