A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2008-2012)

A4 2.0 TDI Avant B8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fiatalkori almom

Szöveges ítélet

Nemetorszagban elö magyarkent, nemet utakon hasznaltam az autot. 3 evesen vettem 110.000 km-rel, majd 6 ev hasznalat utan adtam el 250.000 km-rel.En voltam az auto masodik tulajdonosa. Az elsö tulajdonos lizingautokent hasznalta 3 evig elöttem.
Összessegeben nagyon meg vagyok elegedve az autoval, napi szinten hasznaltam es a 6 ev alatt csupan egyszer hagyott cserben, igaz akkor nagyon es az egy nagyon draga javitas volt. Szerencsemre kötöttem egy extra hasznaltauto biztositast az autora, igy a horribilis költsegek nagy reszet a biztosito allta. Sajnos a nemet szakszerviz nem allt a helyzet magaslatan, igy sok idegeskedesem volt 2012-ben, de vegül 2 honap varakozas utan kesz lett az auto. A biztosito itt egy 4000 euros szamlat vallalt at...
Ezek utan viszont a következö 5 evben a kötelezö szervizeken kivül nem voltak nagyobb gondok. A futomühöz szinte nem kellett hozzanyulni es az olajcserek valamint fekcserek kivetelevel ritkan adodott szervizelesi feladat.
Összesen a 6 ev alatt 1,2 millio forintot költöttem a szervizre, igy mindent beleszamitva evi 235.000 Ft körüli volt az auto szervizigenye. Nezöpont kerdese, hogy ez sok vagy keves. Ebben benne volt egy vezerlescsere is 170.000 km-nel.
Az evek soran pontosan szamon tartottam a fogyasztast is, igy 6,8 L-re jött ki a 6 eves atlag.
Miert imadtam?
Meg az eladas elött is ha raneztem az autora, gyönyörünek lattam. Abszolut idöt allo a design-ja es bar nem volt feltünö auto, megis volt egyfajta megjelenese az utakon. Sportkombi reven fiatalosnak hatott, es mellette lehetett bele rendesen pakolni is, föleg ha a hatso üleseket lehajottam.
A mindennapi vezetese elmeny volt, a maga 143 loerejevel ugyan nem egy versenyauto, de mind a varosban mind autopalyan elvezet volt vezetni.
Evente 4-5-ször levezettem a München-Budapest- München utvonalat es föleg ilyen hosszu utakon erzödött, hogy milyen kenyelmes. 160-as temponal a nemet autopalyan 3000 körül pörgött a motor. 120-130-as temponal pedig 5,5 Liter körül alakult az atlagfogyasztas.
A gyari hangszorok oriasi elmenyt nyujtottak. Gyönyörü, tiszta hangzas, erös es tiszta melyhangokkal.
Kinek ajanlom?
A fenntartasa a premium marka reven nem olcso. igy föleg olyanoknak ajanlom, akik hosszu tavra terveznek egy autoval. Maximum 2 gyerekes csalad fer el benne. Nekem a keresztfiam utazott sokat az autoban, es 1 gyereküles + babakocsi eleg sok helyet elfoglalt mar.
Olyan embereknek ajanlom, akiknek fontos a megjelenes, akik egy megbizhato, szep autoval szeretnenek közlekedni, de folyamatosan gondozzak, apoljak es szervizelik az autot. Ha a hibakat nem orvosoljak idöben, akkor nagyon hamar, nagyon draga lehet a szervizköltseg.
Mit nem szerettem benne?
-a nemet szakszervizt. Ezert a garancia lejarata utan egy ujpesti, bizalmi szervizbe hordtam.
- minden apro alkatreszert fizetni kellett -
peldak: a hatso ablaktörlö motor tönkrement, mert a fuvokaja berozsdasosott es belefolyt a viz. A motor a hozza valo alkatreszekkel 55.000 Ft- ba került, de a spricni nem volt benne a szettben. Azt külön meg kellett rendelni 5.000 Ft-ert.
A napellenzö tarto pöcke letörött, egy kis müanyag alkatresz 6.500 Ft.
Apro, idegesitö dolgok.
- 2008-as evjaratu auto, Ambiente felszereltseggel- csupan CD lejatszo volt benne, mp3-at sem tudott. 2008-ban mar többet varna el az ember.
Összefoglalva: Fajo szivvel adtam el, mert nagyon szerettem, de szemelyes okokbol meg kellett tennem, mert egy nagyobb autora volt szüksegem. Ha 6 evvel ezelött lennek, a mostani tapasztalatokkal ujra megvasarolnam!

Hibalista

- 2011- Reszecskeszürö bepiszkolodasa - kenyszertisztitas - 2011- hatso lengescsillapito csere - 2012- Kuplung munkahenger 134.000 km-nel - ami rövidzarlatot okozott az elektronikai rendszerben. Javitasa 4000 EUR (D), amelynek 70%-a munkadij. Az auto 2 honapig allt, javitasra varva. - Ezt követöen kuplungcsere, kettöstömegü lendkerekkel - 495.000 Ft - 2015- Fojtoszelep - 60.000 Ft; hatso ablaktörlömotor - 60.000 Ft - 2015- hatso lengescsillapito csere - 60.000 Ft - 2016- EGR Szelep - 105.000 Ft - 2017- kulcs ujratanitasa, mert nem hasznaltam a potkulcsot es az elfelejtette(!) az autot - 85 EUR (D) - 2011-2017 között - 2-szer volt fekcsere (fektarcsa/fekbetet) elöl-hatul

Ide hordtam szervizbe

E-Motors Kft. - UjpestKorrekt szerelök, nagyon ertenek ahhoz amit csinalnak. Nem a csalas megy, mint sok helyen. Amit kiszamlaznak, azt el is vegzik! Teljeskörü tanacsadast kaptam minden szerviz elött es utan!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nemetorszag - Audi Autohaus Karl Moser, Puchheim, Nemetorszag

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf IV 1.9 PDTDI Következő autója? S-Max 2.0 TDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2008 (2008)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)