A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2004-2008)

A4 3.0 TDI S-line Avant 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

Szélvészgyors kombi,csak ne kelljen szervízbe vinni!!!

Szöveges ítélet

Nagyon jó autó,szép,gyors,dinamikus.Ez a motor ehhez a kasztnihoz tökéletes,a Quattro hajtás önmagáért beszél,pláne télen.Kényelmes,hosszú úton sem fárad el az ember háta és nem úgy száll ki belőle többszáz km után,mint akit agyonvertek...

Most jön az a része az autónak amiért megutáltam,pedig eleinte imádtam...1 hete 2 izzítógyertya behalt,csak az a baj,hogy ami benne van gyárilag,az kerámia,így nem lehet kiszedni,beleszakad,hengerfej le,új,FÉM izzítógyertyát kell beletenni,amihez újra kell tanítani a motor computerét,amit horribilis áron csinálnak,kb 4-500.000 FT és ez csak a computer,hol van a szerelési költség stb...Ez állítólag minden 3.0 TDinél ekkora szívás,típushiba,csak elég drága mulatság.Kiábrándító számomra,hogy ennyire sokba kerül a kocsi fenntartása,tudom hogy Audi meg 3.0 TDI,de azért ez az izzítógyertyás téma elég kemény.Ha tudom,hogy ilyen típushibái vannak,soha nem vettem volna meg,pedig első látásra beleszerettem,de mióta csak költeni kell rá és nem akar jó lenni,azóta utálom és nagyon gyorsan meg fogok válni tőle!

Hibalista

- Hátsó ablaktörlő motort cserélni kellett,így vettem hogy rossz volt.Xenon izzókat cserélni kellett,pislákolt,elaludt teljesen váratlanul.Klíma tönkrement,2 érzékelőt kellett cserélni,2 izzítógyertya meghalt,turbónál egy folytószelep tönkrement ja és az egyik motortartó bakot is cserélni kellene....

Ide hordtam szervizbe

Tatabányai szerelő sráchoz hordtam,elötte Németországban Audi szervízben szervizelték...legalábbis ez volt a szervízkönyvben....Srácok nagyon értenek hozzá és nem kerül fele annyiba mint az Audi szervízbe ja és nem vágnak át!Csak sajnos mindig igazuk van és az igazuk eddig sok sok pénzbe került!:(

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 235000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Passat 1.9 PD TDI Következő autója? BMW 530 D
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (59 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)