A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2000-2005)

A4 1,9 PD TDI QUATTRO 

Az ítélet értékelése
2,6(9 db)

4 év barátság őszinte vallomásai

Szöveges ítélet

2003.decemberében vettem egyéni megrendelés alapján a Porsche Pestnél.4 évig használtam. Előírás szerint vittem a kötelező szervízekre.Megkímélve használtam/terepen sosem kínoztam,de óvatos bejáratás után sportosan vezettem mindig/
Előtte Ford,Audi,Opel, VW Passat/1.6 ill. 1.9 pdtdi quattro/ autóim voltak.A Passatban nagyon csalódtam, főleg a belső összeszerelés minősége miatt,hiszen zörgött mindenhol.Még a szervíz is szó nélkül garanciában kicserélte az egész műszerfalat,ámde még rosszabb lett /nem szabad hozzányúlni/.
Így azt hittem , hogy a Passatnál majd 4 millióval drágább Audi A4/10.500.000 kicsit jobban felszerelve,bőrgarnitúra stb./sokkal jobb lesz. Valóban jobb is, de nem biztos , hogy annyival,amennyivel drágább. Főleg úgy ,hogy sok alkatrész ugyanaz,mint a VW-ben ill. a Skodában. Szerintem egy Audinak nem lenne szabad megengednie, hogy egy Skodába is beletegyék ugyanazt a motort és technikát. Így nincs meg a márkanév és a velejáró árbeli különbség indoka. Külsőleg szerintem jól néz ki, nekem a hátsó része még szebb, mint az utána kihozott felvarrt modellé. Az első ülések kínálta kényelm nagyon jó,viszont hátul szűkös. A műszerfal kialakítása nagyon ésszerű és esztétikus/össze sem lehet hasonlítani a japán autókéhoz/. Sportkormány fogása hibátlan. Úttartása szinte tökéletes/próbáltam télen Svájcban havas szerpentineken/. Az állandó összkerékhajtása nagyon jó, amit nemcsak havas, jeges, murvás úton mutat, hanem száraz aszfalton a nagy kanyarsebessége is. A váltó rövid utakon kifogástalanul tette a dolgát. Egy teli tankkal 740-850 km tudtam megtenni vezetéstől függően. Motorikusan sosem hagyott cserbe, sosem állt le-ezért szerettem is. De a belső összeszerelés minősége erősen kifogásolható. Zörgött sok helyen, amit egy ilyen értékű autótól a tulaj nem várna. Az ékszíj az első 30.000km után rendszeresen visított a nagyobb utak megtétele során.Először a szíjat/3x/majd a feszítőgörgőket cserélték, de nem javult meg. Aztán a generátor hibájára fogták, de már utána eladtam, úgyhogy nem tudtam 108.000km után a végére járni.
Garázsba történő beállásnál érdekes módon a karosszéria torzulásából, feszüléséből eredően recsegéseket, pattogásokat
lehetett hallani. Csodálkoztam is mikor az Audi úgy reklámozta az akkor új A6-t, hogy 40%-al növelték meg a karosszéria merevségét/akkor milyen lehetett ezé?/. A fenntartása sokba került, és mindez nem a fogyasztása miatt. Cascot csak GPS rendszerrel együtt lehetett kötni.Casco=33.100 GPS=14.000. Lámpabúrái esős időben rendszeresen bepárásodtak. Vezetőülés mechanikus rendszerét cserélték, mert nem tartotta meg huzamosan a beállított pozitúráját. De mindezek ellenére nem bántam meg, hogy 4 évig társa lehettem. Sok barátomnak, aki japán gyártmányú autót vezet, sokkal több, komolyabb hibára panaszkodott/váltócsere, motorcsere, korai rozsdásodások, gyakori követhetetlen modellfrissítések-értékvesztés, bonyolult, izléstelen sok kezelőgombos kvarcórás műszerfal, gyenge dízelmotorok, egyediség nélküli külső dizájn/.
A szervíztapasztalatom jó. Valószínű azért, mert egy Audit a nagy értékénél fogva jobban megbecsülnek a konszernen belül, mint egy VW-t ill. egy Skodát. Így szó nélkül, soronkívül fogadtak mindig és cserélték a reklamált alkatrészeret is/lámpabúra, üléssállítás szerkezete, ékszíj, feszítőgörgők/.
Jelenleg egy BMW X3sd motoros 0 km-es autóm van.Arról majd évek múltán szeretnék még sokkal jobbakat írni ugyanígy őszintén. Viszont az első benyomásom alapján lényegesen jobb az autó kidolgozási minősége/bőrkárpit eldolgozása, motor-csomagtér burkolása, illesztési hézagok, kapcsolók funkcionalitása stb.../Kezdem érteni azt, hogy aki beül egy BMW-be miért is nem ül át egy másik típusba.
Visszatérve az Audimra, azért minden apró hibája ellenére is nagyon szerettem, hiszen Ő sem hagyott cserben sosem.
És kívánok minden Audi tulajdonosnak balesetmentes közlekedést, sok sikert, és nem utolsósorban szakmámból kifolyólag is jó egészséget.

Hibalista

- -rendszeresen izzók cseréje az első és hátsó lámpákban
- -háromszor kaptam új ékszíjjakat, mert visított
- -kétszer a feszítőgörgők cseréje is megtörtént
- -generáror is javításra szorult
- -a lámpák belseje esős időben bepárásodott minden esetben
- -műszerfal,tetőkárpit,fejtámlák,utas ülés háttámlája,első olvasólámpa,elülső szélvédő felől zavaró zörgések jöttek állandó jelleggel
- -vezető oldali ülés háttámlája nem tartotta meg a beállított pozíciót,így az egész szerkezetet kicserélték.

Ide hordtam szervizbe

Miskolcon a Wicha majd később Terra néven üzemelő Audi szervízbe.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 108000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? VW Passat 1.9pdtdi4motion Következő autója? BMW X3 3.0sd
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2000 (2002 - 2005)

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)