A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (1995-2001)

A4 1,9 TDI (110LE) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Men In Black

Szöveges ítélet

Ő MIB, azaz Men In Black, semmi köze a filmhez, vagy a jelenséghez, a rendszáma MIB, na, innen kapta a nevét :).
Az autót 2013 Március 15.-én hoztam Németországból,(igen, az az ominózus Március 15. ..) egy eldugott kis faluból, tökéletes állapotban, 284.000 km-el, vezetett szervizkönyvvel. A kereskedés leghátsó zugába volt elrakva, 10 centi hóval, letúrtuk róla a havat, és már akkor látszott, hogy kivételes állapotban van, volt 5 percünk eldönteni, hogy kell-e, mert már jöttek mások is érte!
Eladásra hoztuk, de annyira jó állapotban volt, hogy az öregem inkább megtartotta, utána meg hozzám került. Egyetlen bajom van vele, hogy nem automata, de ez nem a gép hibája.

A motor a már jól ismert 110 lovas TDI, valóban masszív konstrukció, egyébként a családban ez volt már a hatodik(!) TDI motoros autó. (A családfa: 80-as 1.9TDI (90LE) - ellopták, utána évekkel később lett még egy, utána jöttek az A4-ek, 90, 110, és egy 128Le (chippes), és most ez ismét 110Le, szóval fogjuk rá, hogy ismerjük.
Nagyon sokat hordtak be belőle, igazából azért írom meg most ezt, hogy aki ilyen autót szeretne venni, mire számíthat, a hibalistát is ezért másoltam ide.

Használat:
Napi 30 km ingázás, (Szfvár) autópályán, na ezt imádja, erre van kitalálva.
Veszprémben 3km-re laktam a munkahelyemtől, és a turbója ezt nem tolerálta, lekokszosodott, és gyorsításoknál letiltotta. Ki kellett takarítani, azóta sincs vele baj. Indításoknál mindig megvárom amíg kattan az izzító reléje, azzal pöccre indul. Használat után soha nem állítom le rögtön, hagyom alapjáraton járni cca fél percet, féltem a turbóját. 10.000 kilométerenként szigorúan olajcsere.
2015-ben hajszál pontosan 15.000 km-t mentem vele. Tartóssággal hálálja meg ha időben elviszem a szervizekre. Fogyasztása a comp. szerint átlag 5,7 liter.

Fenntartása:
Nagyon jól tervezhetők a költségei, azt tudom mondani, hogy egy 300.000 km-t futott TDI, éves szinten 100-130 ezer forintot emészt fel, de ebbe benne vannak a gumik, műszaki vizsga is.
Gyakorlatilag minden szerelő ért hozzá, a futóműje bár kényes pontja, ma már messze nem akkora költség mint régen, pl egy lengőkar.
Az alkatrészek - szerintem - nem drágák (már) hozzá, lásd a listát. Nincs olyan pontja amitől igazából félni kellene hogy elromlik.

Teljesítmény:
A 110LE, nem a világ de kellemesen mozgatja a kasznit.

Ha még eszembe jut valami, majd frissítem.

Hibalista

- km óra állása Átvettem az autót! 2013.11.03. Esemény Költség - 289700 2db első kerék csere - Nokian - 70% kb 2013.11.19. Gumicsere 17000 - 294870 Olajcsere, olajszűrő, gázolajszűrő 2014.07.25. Szervíz 140000 - 294870 Turbófeltöltő kitisztítása 2014.07.25. Szervíz - 294870 Feszítő görgők 2db 2014.07.25. Szervíz - 294870 Ékszíjjak (klíma, vízpumpa, generátor) 2014.07.25. Szervíz - 294870 Vízhűtő 2014.07.25. Szervíz - 294870 Vízszivattyú 2014.07.25. Szervíz - 294870 Jobb első lengőkar 2014.07.25. Szervíz - 296500 Első féktárcsák és fékbetétek, 2db 2014.10.07. Szervíz 29000 - 297300 4db 70%-s télikerék, cenírozás- Semperit 2014.11.10. Gumicsere 30000 - 301400 izzócserék 2015.02.08. Szervíz 0 - 304800 Olajcsere, olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő 2015.05.07. Szervíz 51358 - 304800 2db hátsó teleszkóp 2015.05.07. Szervíz - 304800 jobb első helyzetjelző izzó 2015.05.07. Szervíz 70 - 304800 Műszaki vizsga - Székesfehérvár 2015.05.08. Műszaki vizsg. 20000 - 310100 Jobb első lengőkar 2015.08.25. Szervíz 16800 - 310100 Jobb első defekt, szelep cserével 2015.08.25. Javítás - 310100 Motortakaró újra rögzítése 2015.08.25. Javítás - 314000 4db 85%-s SAVA téli gumi 2015.11.21. Gumicsere 39000

Ide hordtam szervizbe

Veszprém - *öpci :) - pontos és precíz, időre megcsinálta mindig, és nagyon gyorsan. Egy 10-es skálán 11! Nagyon értett hozzá. (költözés Vp-ből)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Székesfehérvár - Zsolti - 9,5/10 - ügyes ő is!Székesfehérvár - Fuksz autószerviz- 8/10 - nem volt velük sem baj, ők is időre elkészültek mindig, talán picit drágábbak mint az előző kettő, de tisztességesek.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 288000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? A4 1.9TDI (90LE) Következő autója? Passat, Vectra, Mondeo, A4?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 1995 (1999 - 2001)

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)