A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1972-1977)

80 80 GTE 

Az ítélet értékelése
4,3(6 db)

élményautó 110Le & 850kg

Szöveges ítélet

Szokásos alkatrész beszerzésemet jártam, éppen a 80GL-hez kellett 1-2 dolog amit be is tudtam szerezni a szokásos bontóstól Németországban.
Bemenet már megakadt a szemem az autón, köszönhető a sárga színének nehéz lett volna nem észrevenni :) A raktárból kijövet kérdőre vontam az emberünket az autó kilétéről, kérdeztem tőle mi a terve a sárga 80-as GL Audival, mert a dupla lámpa azt sugallta, hogy sima GL modellről lehet szó, válaszától kicsit megrogyott a térdem, mondta nem GL az, GTE, visszakérdeztem, ügye most a sárga autóról beszélünk, ami ott kint van a sarokban??? Igen, arról van szó, közben kiérkeztünk az autóhoz, feleségem is csatlakozott a beszélgetéshez :) következő kérdésem természetesen az volt, amit minden vérbeli Audi fanatikus kérdezne :) eladó??? :) feleségem ugyan nem tud 100%-osan Németül, de a kérdésemet tökéletesen megértette :) természetesen Magyarul egyből rávágta, hogy nem, nem veszel még egy autót :)
A bontós válaszának jobban örültem :) az autót "elvileg" bontásra vette, de mivel neki már van egy GTE-je, így megválna tőle beszerzési áron, csak az autóhoz kapott alkatrészeket nem adja hozzá. Annyiban maradtunk, hogy majd felhívom. Szerencsére a feleségem hamar beadta a derekát, most csak 2-3 órát kellett könyörögnöm :) még aznap fel is hívtam a bontóst, hogy félre teheti nekem az autót.
Mint az utólag kiderült az autón van még 2014 Júliusig TÜV, így kötöttem rá biztosítást, és a nevemre írattam.
Az autó egy idős hölgyé volt, aki 1 éve elhunyt, az örökösök adták el az Audit a bontósnak. 360,000km van benne, ez meg is látszik rajta :) szerencsére 3 réteg üléshuzattal védték az üléseket, így a gyári huzat szinte tökéletes, de maga az ülés keret nagyon gyengusz, egy helyen el is van törve, de szerencsére megvan a letört darab, így azt a helyére lehet hegeszteni. Az autónak nem ez a gyári színe, de ami biztos, hogy narancssárga lesz, és a géptető fekete, ahogy anno több GTE is kigurult a gyárból. Van rajta több sufnituning hegesztés, szinte minden része már javítva volt, az is megeshet, hogy balesetet is szenvedett valamikor, de mindez számomra mellékes, milyen ritkán lát az ember gyári Sportquattrot az utcán??? na, azt osszuk el még kb 5-el, és akkor megvan annak az esélye, hogy egy B1 GTE-vel találkozzunk :) Németországban jelenleg 21db van még forgalomban, Magyarországon kb nulla, azaz van egy B1 GTE, de az már kockalámpás typ82.
Jelenlegi tervem az, hogy Áprilisban hazaviszem, és ott megcsináltatom nyáron, azt, hogy marad e rajta a Német rendszám, most még nem tudom megmondani, de jobb szeretném Magyarországon tartani.

ápdét

Márciusban vettem hozzá 2db gyári lökhárítót (műanyag oldal babásat) és egy szett nagyon ritka fényszórómosós ütközőt, életemben nem láttam még ilyet, de ami biztos, hogy ehez a tipushoz való, meg a B1 Passathoz Áprilisban hazahozott minket, 1100km csak annyiban kottyant meg neki, hogy a váltó nehezen veszi az egyes kettes fokozatot, úgyhogy lehet majd keresnem kell másikat, eljutottunk vele outlet center veterán találkozóra is, utána begurultam vele a garázsba, ahol most is várja, hogy elkezdődjön a felújítása, ez sajna még várat magára egy kicsit :)

Az autó eladva, szerencsére Magyarországon marad :)

Hibalista

- Géptető bovden - 1db befecskendező pucolás - gyári frontlemez 20eft - gyári farlemez 12eft - első/hátsó lökhárító + oldal babák 100eft - Nagyon ritka NOS fényszóró mosós ütköző 100eft - GTE oldalcsíkok 30 euro

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1975
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 360000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? V8, Coupé S, 50GL, coupe quattro, 80GL, 80GTE Következő autója? 50
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1972

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)