A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1972-1977)

80 1.6 sedan coupe 

Az ítélet értékelése
4,7(6 db)

Az öreg autó nem roncs járgány inkább vén csibész!

Szöveges ítélet

Kellett itthonra egy occso szaladgálós autó mikor munkámból kifolyólag széphazánkat faképnél hagytam. Mikor néha-néha hazalátogattam vagy a nyári szabadságra, szoval ezekre a napokra jó volt furikázni vele.

A hirdetést megláttam és szerelem lett első látásra. Két kerek órájával (km+fordsz.) a 70es évek sport-luxus álma lehetett a berlini faltól Vlagyivosztokig, a nagy keleti blokkban ahol meg trabantok meg záporjóskák hasítottak a Balatonra. Az ezeröcsi meg még csak a Volgánál rótta a tesztpályán a kilométereket.
A sedan coupe vadállat beszámított autó volt egy jászberényi márkakereskedőnél, gondos gazdija lehetett, akit meghülyített a 0%-os THM-es svájci frankhitel lehet azóta is fizeti a műanyag dobozát. Az otthagyott kis piros gépnek 2007-ben 31 éves kora ellenére jó állapotú rohadás mentes kasznija volt. Sajnos motorja mar nem volt a toppon, de még megütötte a 170-et alulról. A kereskedő már hónapok óta árulta a múlt e kis darabját, vastagon állt már rajta a kosz a telephelyen. Dobtak bele egy új akksit és pöc-röff már indult is, szervokormány hiánya ellenére is nagy finoman lehetett tekerni a kormányát nagyon egyben volt a gép nem csörgött nem zakatolt leszámítva a szokásos kráteresre repedezett műszerfalat.
Osztottam, szoroztam: a kereskedő örül ha megszabadul a géptől ezért ajánlottam a felének a felét: új akksival, friss műszakival, névreírva szinte önköltség áron megkaptam, egy hét múlva mehettem a szalonba átvenni a szerkezetet… Eddigi életem első és utolsó márkakereskedői-szalonban átvett autója sajna 3 évtizeddel később mint kellett volna. Az autó kapott egy olaj-szervízt, szűrők, váltóban, motorban, ékszíjjak.

Boldog 2 év következett csak hajtottam mikor itthon voltam, leraktam a Campona parkolójában fedett helyen volt senki nem kívánta meg és boldogan várta mikor jövök és járatom már meg egy kicsit. Mindig beindult 2-3 hónap állas után rövid indítózással is menetre kész volt. Az eltelt 2 év alatt a benzinen kívül semmit nem kellett ráköltenem mentem vele 12-13e km-t hibamentesen. Sajnos közeledett a műszaki időpontja és dönteni kellett, beleöntök egy kalap zsetont vagy eladom és veszek valami mást?

Eladás.
Meghirdettem, meg is lett a tökéletes jelentkező pont ilyen típusa van sajnos szét van rohadva de a motorja tökéletes az enyém meg pont fordítva kicsit hervadt a motorja 10L alatt nem igazán fogyasztott inkább felette olajat is csipegeti de tisztességesen tette a dolgát.
Telefonon meg is állapodtunk, ha olyan amilyennek elmondtam, akkor tuti megveszi. Az eladás napján boldogan tekertem vele utolsó kilométereket mikor egy főútra kiforduláskor a jobb első kerekét a kormányművel összekötő „pipa” eltört. A ball kerék ballra tartott a jobb kerék meg jobbra. Sajnos a kívülről tökéletesen látszódó csövet belülről ette meg a rozsda és fáradt el utolsó napon. Az autót letoltam az egyik mellékutcába az volt a szerencse, hogy leendő vevő-találkozótól nem messze történt a probléma.
Jött a vevő a technikai malőr ellenére érdekelte az autó. A magam részéről ingyen odaadtam volna, mert se időm se energiám nem volt vele foglalkozni, másnap melózni kell a repülő este megy a bontó messze trélerezni sokba van…. Szóval nekem csak problémát jelentett. Ajánlottak egy korrekt összeget de nekem nem tetszett ezért 10E ft-ot lealkudtam nekik az árból. A vevő szája kikerekedett és nyitva maradt cigaretta kiesett a fogai közül szerintem még ma is azt keresi valahol a kisutca fűjében. De az tuti számára én vagyok a legnagyobb luzer aki olcsóbban adja az autóját mint amennyiért ő megvette volna. Nekem megérte ezt a poént és jó gazdihoz került a gép a mai napig latom a környékünkön szaladni a kis piros sedan coupe-t. Boldogan gondolok vissza az együtt eltöltött időkre mikor a jó kis „epedás” ülésekben elterültem és próbáltam 30 évet visszarepülni az időbe beleképzelni magam az NSZK-s Jürgen helyébe.
Milyen lehetett vele Münchenben csapatni 1977 ben?

Hibalista

- Ez volt a "low budget car" mintapéldánya.... - Megvételkor kapott egy olaj es szürő cséret a motor és valtó valamint uj ékszíjjakat. Továbbiakban egy fillért nem kellett rákölteni.

Ide hordtam szervizbe

Alfasport club

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Sajátmagam

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1976
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Lupo 3L Következő autója? Swift
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1972

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)