A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 100 (1990-1994)

100 URS4 2.2Turbó MTM 

Az ítélet értékelése
2,6(14 db)

Zivány vadállat :)

Szöveges ítélet

Sziasztok!
Megéredt végre h elmeséljem milyen is valójában egy AUDI 100 URS4 2.2Turbó Quattro :)

Évek óta szemeztem már ezzel a példánnyal, mivel egy utcával mellette laktam :)
2009 novemberében vásároltam az autótót jóval ár alatt, mivel az ára tükrözte az állapotát...
Az egész úgy kezdődött h felhívtam az emberünket h elvinném egy szerelőhöz mielőtt megvenném... nem probléma... Egyből a kezembe nyomta a kulcsot h vezessem én, úgyis az enyém lesz :) GO. Hát már akkor éreztem h valami nem oké, mivel durrogott picit, de ezen kívül úgy ment mint az állat. Odaérünk a szakihoz. Elkezdte vizsgálgatni, nézi a motort, de sztem még életében nem látott ilyet :D Erre azt a következtetést vonta le h a jobb első lengéscsillapító cserélve volt :D Na mondom ok, nem Ő fogja szerelni a verdát ha megveszem az tuti :D Futottam még egy kört és pár nap múlva sikerült megtalálnom a közelben egy tényleg profi és látszólag hozzáértő szerelőt.
Ahogy odaértünk az udvarban egy S2es egy S6os meg egy hasonló S4es állt... Na mondom megjöttünk :D Gyorsan át is nézte ment vele egy kört és levonta a konzekvenciát hogy 2kilót rá kell burítani egyből, nem gond ezé ennyi az ára...
Meg is vettem. Első utam az eredetiségvizsgára vezetett, ahol azt mondta a szakember hogy ez nem ebbe való motor. Ez egy belefaragott motor. Ez egy 2.5Tdi... stb stb. Soha életében nem látott még ilyet. Én meg szakadtam magamban :D Nem találta a motorszámot se annyira képben volt, nekem kellett megmutatnom hogy hol van :D
Ezek után egyből be is utaltam egy kis orvosi ápolásra az újdonsült drágámat :) Első orvosi beavatkozásból az derült ki h olyan emberek szerelték akik semmit se értettek ehhez a ritka típushoz. Más gyertya más gyertyapipa volt benne amit egy 2.3 szívóból tettek bele, aminek azon kívül h 5 hengeres semmi köze ehhez az autóhoz, szóval ezért a durrogás. Csere és máris visszakaptam majdnem az össze lovat :) VÉGREEE SZÁGULDÁS!!! :))) Nem sokkal később elkezdett rázni a verda erős fékezéskor... Típushiba UFO fék (egy nagy rakás szar) :D na akkor tegyük fel az S6 312mm fékét 4 dugattyúval :) kideült h 92es volt a tárcsa ami az autón volt, csoda h nem törött el. Na mind1, fel is került a nagy fék. Volt lassulás is végre, akkorát fogott h el akarta törni a mindenem :D Nem sokkal később elkezdtem gyengének érezni a vasat, hamar be is szereztem eggyel nagyobb KKK26 os turbót meg egy MTM 282lóvas chippet :) Hogy teljes legyen a repertoár katalizátort kiverettem és 2x55 ös üres rendszer került a gyári helyére egy ABT végdobbal. Na onnantól úgy ment a verda h minden állórajtnál le akarta törni a nyakamat a helyéről, néha még meg is szédültem :D
A városban nem nagyon volt ellenfele. SL55 AMG elvert mint a szart :D de azon kívül nem nagyon volt senki :) Q7 4.2TDI se ment el :D A hajtáról meg annyit h Torsen diffis volt a verda és amit művelt az úton az leírhatatlan. Akkorát tapadt mintazannyapicsája :D Ültem már más gyengébb Quattróban is, de ebben tapasztaltam meg h 200ló alatt teljesen felesleges a Quattro, kivéve persze hóban :) Amikor közel 300 ló lett akkor meg már egyenesen kellett aza Quattro hajtás!!! :)

Nálam volt a verda 5évig, de azt kell h mondjam nagyon brutális élmények értek vele. Hiába költöttem rá pár millát akkor is :) Jó érzés amikor a "csicska százassal ami biztos kettőfél tédéiii"-vel lealázol több milliós új verdákat :)

Ami nagyon nem tetszett benne az a kora, meg ahogy az előző tulaj le se szarta és nem foglalkozott vele, pedig minden nap ezt használta.

Hibalista

- 5db gyertyapipa + 5db gyertya 20000 - fékszivattyú 30000 - kormánymű 20000 - motorháztető teleszkóp 3000 - ablakmosó szivattyú 4000 - 5gangos Váltó 60000 - termosztát 6000 - szervószivattyú 27000 - új hűtő 20000 - Akksi 17000 - jobbos lengőkar 12000 - lambda szonda 6000 - kormányösszekötő bal.e. 2000 - háccsó féktárcsa 269mm + pofa 10000 - Fékcső 4000 - 5db új platina gyertya 5000 - gyári lefújószelep 5000 - vákuumcső + coolercső 13000 - jobbos tükör 8000 - szíjfeszítő 15000 - jobbos ajtó alá műanyag 3000 - 4db szilent lengőkarban 8000 - kormányösszekötő jobb e. 3000 - 2db első külső féltengely csere 26000 - Sachs kuuplung szerk.+kinyom.csap.+tárcsa 47000 - akksi saru 1000 - 5gangos váltó 50000 - komplett kormányösszekötő rúd jobb bal 21000 - Turbó és Levegőszűrő közti harmónikacső 5000 - Csomagtartó teleszkóp 2db 5000 - Gyári Cooler 6000 - coolercső (turbó + fémcső között) 10000 - Szívócső-műanyag 3000 - 2db vízcső 5000 - Kormánycsillapíó 13000 - Turbó és Levegőszűrő közti harmónikacső part 2 8000 - lambda szonda part 2 15000 - motor billenéstgátló bak 2000 - Lengőkarok jobbos balos 18000 - Injektortakaró 1000 - Gyári Fém Coolercső 1000 - coolercső (turbó cooler között) 12000 - Műszeregység 15000 - Vízforgató 3000 - tanksapka 1000 - Váltótartóbak 2db 14000 - Bölcsőtartóbak 2db 12000 - lengőkar csavar + alátét + persely 2-2-2db 4000 - Stabilizátor szilent 2db 10000 - Motortartó bak 2db (ifa) 9000 -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 227000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 22 l
Előző autója? Bora 1.6 16V Következő autója? A4 B5 1.9PdTdi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 100 1990

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)