Törödést igénylő jóbarát
Szöveges ítélet
Az audi nagy vágy volt a családban, versenyzett még skorpióval, meg mercivel, de végül az ára miatt főként meg az álitólagos megbízhatósága a többiekel szemben ide billentette az a háromágú mérleget. elmentünk megnéztünk egy csomót, persze csak kétezreset. egytől egyig pocsékok voltak....aztán megláttuk ezt a szép fehéret, az eleje egy picit szétparkolva de minden klaffolt rajta. törve nem volt, rozsda nincs, belső kultúrált. télen frankó indulás....szóval ez tünt a tökéletes vételnek. eztán jötttek a katasztrófák. pontosabban elvittük fullgenerálra, mert jó lenne használni 4-5 évig alapon legyen rendbe. generál után elkezdett haldoklani a motor. nem húzott pörgött erőtlenül, ha a klima ment akkor a motor 10 peren belül feladta....stb.
kocsi szerelőhöz....2 nap múlva el. megint tönkremegy.....megint szerelő, 2 nap mulva vissza, aztán 11 hónap nélküle. a szerelő heti b.........a elenére is semmi. azán átvittük a másik szerelőhöz. itt 2 nap alatt rendbe lett rakva. csak ugy a sok állástól a termosztát kiment. motor meg fort. még három nap, pont közé esett a húsvét. de mostmár jó. meg stabilanés biztosan. az alapjárat nem klaffol még de még egy két nap a szanatoriumban és minden ok lessz. na most hogyleírtam a kálváriá jöjjön egy is vigalom is, mert amellet hogy jól ráizéltünk a vásárlással,azért ez a kocsi mégis csak egy nagy tiszteletetparancsoló kényelmes, kellemes, utazóautó, ami városban is megálja a helyét. fogyasztása 8-11 között alakul, értelem szerüen nem a 8 eszi a városban:D!!!! jó ritmussal és egy csipet lenülettel dinamikusan autózható. a fékei, brutálisak. belsőre nem pocsékolnám a szót, nekem tetszik, nincs lelakva. az ülései nagyon jók. pedig Mr. Audi már nem egy fiatalember. fura volt megszokni hogy mindene agyon van szervózva. ha az ember nem figyel egy kicsit a fékkel könnyebb összetörni előröl mint hátulról.
summa: a pénzét nem érte meg, talán majd 3-4 év mulva visszatermeli magát.
Hibalista
- adagoló/60.000.-/,termosztát/most annélkül megy/, alapjárati motor reléje/most annélkül megy/, hidrrotőke, inditómotor, generátor.... benzinszivattyú, l. szonda.
-
- volt egy komplet nagygenerál, az 300.000.- be került.
Ide hordtam szervizbe
Érd. nagyon jó a szerelő, tipikus tiszta udvar rendes ház:D!!!!ajánlom mindenkinek.....injektor.hu
nagyon korrekt, a mühelyét sok gyári márkaszervíz megirigyelné. pénz nekem drága kicsit de normális árfekvés.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Sikari Gábor, budaörs
kokány fuser és táársa kft....:S pocsék drága és hanyag, nála 1 évig ált majdnem az autó. amit a fent említett szerelő 4 nap alatt rendberakott. illetve majdnem tk-ra vágta a motort.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Transit | Következő autója? | .... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
