Zsír verda
Szöveges ítélet
Nagyon megbízható konstrukció, de csak az a példány amire vigyáztak. Olyanból sajnos nem sok van, főleg itthon. Az 1.8-as benzines motor elég gyenge a maga 90 lóerejével - anno ez volt a kis fogyasztású belépő modell - de azért tud menni, a 130-140 km/h utazó sebességet simán bírja. Persze én nem hajtom, mert vigyázok rá.
Presztízse egyáltalán nincsen az autónak, csak a megszállottak és a típus kedvelői körében kap elismerést, akik még emlékeznek arra, hogy földi halandó számára elérhetetlennek tűnő vágyálom volt itthon a vasfüggöny mögött. Ez a típus volt a gazdag nyugatnémet életszínvonal egyik jelképe, ehhez képest valahogy méltatlanul el lett felejtve, olyannyira, hogy még a születésének harmincadik évfordulójáról is meg lett feledkezve.
Huszonhárom évesen került hozzám a vas, szerencsére megkímélt állapotban. Ennek köszönhető, hogy három év használat és 60 ezer km. megtétele után elmondhatom, hogy soha sehol nem hagyott cserben.
Hibalista
- Három év használat után valamivel többet ráköltöttem a jelenlegi piaci áránál, hogy továbbra is megbízható maradjon. -
Ide hordtam szervizbe
Csak olyan szerelőhöz szabad vinni, aki ismeri ezeket a vasakat!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 250 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | 100 Avant 2.3E Sport |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |