tajgaréme
Szöveges ítélet
aro 10.4 1400 köbcentis benzines motorral.a mai napig megvan és még egyszer sem hagyott cserben.pedig sokat használom, erdész vagyok a dunántúli középhegységben, ennek megfeleően heti hat nap használom terepen.terepen jobb mint a lada niva, de rosszabb, mint az uaz.nekem nagyon tetszik,mert egy igénytelen, rakodható, hálás igavonó.
ami jó benne:jó útfekvés, terepen bárhol elmegy, nagy raktér(hátsó ülés nélkül),fillérekbe kerül az alkatrész hozzá, az elektromos hibái kalapáccsal orvosolhatók,terepen felezővel teherrel sem forralja a vizet,hatalmas hűtője miatt .
ami nem jó:csak az első üléseken lehet ülni,mert a hátsó kínpad.elektronikája nagyon gyér, könnyen elromlik.nehéz a kormánya, nagy ívben fordul.1400 köbcentivel 13 l-t fogyaszt 100-on, terepen 15-17 l-t.külső kapcsolású terepváltó.
összefoglaló:a mostani gépekkel nem hasonlítható össze, de ez az egyetlen 200.000 ft alatt megkapható terepjáró.munkagépnek tökéletes, virítani nem lehet vele.kezdő sumachereknek nem ajánlott,mert a végsebesssége 90 km/h.biztonságos, igénytelen,nekem bejött.
Hibalista
- első trapéz gömbfej 2 évente 1 pár:4600 ft/pár, km óra:5600 ft bontva, hátsó fékmunkahenger:2900 ft/db, segédkar:4400 ft, vízpumpa:5800 ft, váltó szimmering:500-700 ft/db, főtengely szimmering:300 ft/db, 2 első lámpabúra:7000 ft/pár,apró bosszantó elektromos gondok (ebből minden mennyiségben)
Ide hordtam szervizbe
magam szervizelem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 58000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | 469 | Következő autója? | ARO-IMS-MUSCLEE (ha ez tönkremegy) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |