Imádnivaló
Szöveges ítélet
Az ARO-m ugynevezett Spartana 2 altipus, az Aro 10 S (Super) csaladba tartozik, annak is a nyithato valtozatahoz. Ez azt jelenti, hogy 2.5 Andoria dizel motorral megy, kapcsoloszekrenye 4+1-es, a 24-es Aro-hoz rendszeresitett, alvaza, kerekek szinten. Az ultrakonnyu karosszeriat nagyon jol viszi, vegsebessege 110 km aszfalton. Az autonak verhetetlen terepjaro tulajdonsagai vannak, barmikor, barhol elmegy. Kb 2 nyarat versenyeztem vele off road versenyeken, futamgyozelmet arattam vele. Fogyasztasa 4x4-ben 12, de evett mar nagyon nehez terepen 25 litret is. Ami rettenetesen zavar, hogy allandoan valami pakolas szetmegy rajta, aminek a javitasi ara par ezer forint, de valami mindig csopog. Nekem megbizhatoan uzemelt, a 13000 km-nol kb 7000-km-t terepen es nagyon nehez terepen tett meg. Romaniaban kivalo az auto. Sajnos Aro, azaz a roman minosegu alkatreszek hagynak maguk utan kivannivalot. Ennek ellenere a versenyeken lattam, hogy a G Merciknek, a Nissanoknak is emelgettek a motorhaztetejet, illetve bujtak be alaja.
Hibalista
- Hatso differencialban eltort egy csapagy, ara 20 RON kb 160 ft, a javitassal egyutt (olaj, tomito, munkaora) kb 16000 ft, csopogo fekfolyadek, kb 500 ft a pakolassal egyutt, elszakadt ekszij a szervonal, + a hutonel kb 1000 ft, kilazult csavarok..., elektromos problemak (lerazta magarol a papucsokat)
Ide hordtam szervizbe
Sz Udvarhely, oreg szaki, illetve fiatal szaki
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 3500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Aro 324 | Következő autója? | G Merci |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |