A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Aro » 10 (1980)

10 10.3 

Az ítélet értékelése
3,6(5 db)

Ceausescu bosszúja

Szöveges ítélet

Szóval 2 aróm volt az egyiket 120 ezerért a másodikat ( én balga ) 80 ezerért vettem és ezért nem is vártam túl sokat tőlük csak hogy némi sárdagasztást kibírjanak. De nem bírták. Az első még úgy ahogy, csak néha nem indult, kiszakadt a váltó, leszakadt a kipufogó, kilyukadt a tank, meg a főfékhenger átszakadás miatt elment a fék . A második Aró még olcsóbb ezáltal még borzasztóbb volt és más problémákat produkált. Bár ezen az alvázzal és a motorral nem adódott semmi probléma az együtt megtett kb 80-100 km-en, ellenben a váltót és a terepváltót szét kellett szedni és újraösszerakni mivel a 3-ast rendszeresen kidobálta és a terepváltó állásait is nehezen lehetett megtalálni. A kormánymű rendszeresen kilazult ezáltal 20-30 cm-re növelve a kormányholtjátékot. Ezután még a kuplungot kellett cserélni. A hűtő csere nem az autó hibája bár a ventillátor és a hütő közt lehetne 1-2 cm-nél nagyobb rés is és akkor egy kis fának csúszás nem lyukasztaná ki. Az olyan általános problémák mint a totális szétrohadásra hajlamos karoszéria, a folyton elromló zárak, ablakemelők, makacskodó önindító és generátor, valamint a hol itt hol ott nem működő elektromos berendezések ( pl világítás, index ) már sok szót sem érdemes pazarolni. Szóval összefoglalva inkább megéri több pénzt is rászánni mert a 2-3 százezer forintos árkategóriában már "állítólag" jó példányok is találhatók, de a tartós komoly terephasználatot szvsz a tipus egyszerűen nem bírja.

Hibalista

- A-Z azaz Asebességváltótól a Zablakemelőig minden.

Ide hordtam szervizbe

jómagam

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

jómagam és janika

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1982
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 100
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Mercedes 300GD Következő autója? UAZ
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aro 10 1980

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)