Ceausescu bosszúja
Szöveges ítélet
Szóval 2 aróm volt az egyiket 120 ezerért a másodikat ( én balga ) 80 ezerért vettem és ezért nem is vártam túl sokat tőlük csak hogy némi sárdagasztást kibírjanak. De nem bírták. Az első még úgy ahogy, csak néha nem indult, kiszakadt a váltó, leszakadt a kipufogó, kilyukadt a tank, meg a főfékhenger átszakadás miatt elment a fék . A második Aró még olcsóbb ezáltal még borzasztóbb volt és más problémákat produkált. Bár ezen az alvázzal és a motorral nem adódott semmi probléma az együtt megtett kb 80-100 km-en, ellenben a váltót és a terepváltót szét kellett szedni és újraösszerakni mivel a 3-ast rendszeresen kidobálta és a terepváltó állásait is nehezen lehetett megtalálni. A kormánymű rendszeresen kilazult ezáltal 20-30 cm-re növelve a kormányholtjátékot. Ezután még a kuplungot kellett cserélni. A hűtő csere nem az autó hibája bár a ventillátor és a hütő közt lehetne 1-2 cm-nél nagyobb rés is és akkor egy kis fának csúszás nem lyukasztaná ki. Az olyan általános problémák mint a totális szétrohadásra hajlamos karoszéria, a folyton elromló zárak, ablakemelők, makacskodó önindító és generátor, valamint a hol itt hol ott nem működő elektromos berendezések ( pl világítás, index ) már sok szót sem érdemes pazarolni. Szóval összefoglalva inkább megéri több pénzt is rászánni mert a 2-3 százezer forintos árkategóriában már "állítólag" jó példányok is találhatók, de a tartós komoly terephasználatot szvsz a tipus egyszerűen nem bírja.
Hibalista
- A-Z azaz Asebességváltótól a Zablakemelőig minden.
Ide hordtam szervizbe
jómagam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
jómagam és janika
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 100 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Mercedes 300GD | Következő autója? | UAZ |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |