A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » Spider (1994-2006)

Spider 2.0 Twin Spark 16v Lusso 155LE 

Az ítélet értékelése
4,0(7 db)

Red Szpájdi - ezt sem felejtjük soha

Szöveges ítélet

Előre leírom, ne kövezzen meg senki: Alfa beteg vagyok. Családilag. Ez a nyolcadik, de úgy megszerettük, hogy a kilencedik is Spider lett (lásd: Yellow Szpájdi). Volt midenféle modell az Alfákból, mindet másért imádtam (75 3.0V6 America: hátsó kerék gyönyör, 155 Q4 turbo: az összkerékhajtás csodás, Sprint és 33: a boxermotor zenéje, 164 V6 turbo: a nagy hajó, amit mindenki beenged a kocsisorba)
Megvettük, elkezdtük használni, ki sem tudtunk szállni belőle. Pedig volt mellette szolgálati kocsi. Melóból haza, ugrás a Spiderbe, irány autózni.
A "kabrió feelinget" ki kell próbálni, ha nem teszed meg, nem mondhatsz róla véleményt, ősz végétől vártuk a tavaszt, hogy megint le lehessen nyitni a tetőt, és ki lehessen hozni a garázsból. Nyitva nem mertük sehol otthagyni, Magyarországon sokan rágóznak, cigiznek,és esznek almát közterületen... Szélterelő háló elengedhetetlen tartozék, csodákra képes a komfortérzetben.
Csak azért adtuk el, mert meglett a "nagyobb", újabb testvér Spider. Ha néha még látjuk, megcsodáljuk.
A lentebb leírt vezérlés, olaj, és szűrőcseréken kívül a budapesti utak miatti futómű javítások voltak még, de nem vészes költséggel.
A kényelemre azért adtam 9-est, mert ez egy sportautó, és keményebb, mint az átlag, és nem egy terepjáró - az utak rosszak, a vezető megérzi. De megéri, mindenkinek javaslom. Klímával, úgy hogy sportos vezető vagyok, 9,5-10 litert "evett", de emellett meglepően dinamikus, szerintem ez a motor a kabrióba több, mint elég (pláne úgy, hogy most már tudom, milyen a 3.0V6 24v szörnyeteg :-)))
Klíma nélkül nem szabad megvenni, egébként hiányozni fog: tűzőnapon meggyulladsz, tehát tető fenn, és klíma. Szélterelő háló (wind-stop) komfortérzetben sokat javít, és ezzel autópályán sem viszi ki a turbulencia a nem lecsavarozott tárgyakat az utastérből.

Hibalista

- Ablakemelő motorokban elkoptak a műanyag fogaskerekek - ha van némi vállakozó szellem, szétszerelhető- én is ezt tettem. Legyártatható mondjuk bronzból, és többé az életben nem kell javítani. Ráadásul így nem kell megvenni az elég drága (csak szerkezettel együtt vehető) gyári új alkatrészt. Twin Spark motor: vezérlésmódosító, vezérmű szett csere javasolt használt autó vásárlásakor - ez a lelke. Utána évente olaj és szűrőcsere.

Ide hordtam szervizbe

Autóház Boldizsár Kft. (már Budaörsre költözött)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Jómagam (nem vagyok szerelő)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Saját Alfák, Renault, Fiat ("szolgálatik") Következő autója? Spider, újra, csak nagyobb motorral.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo Spider 1994 (2013)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)