Fedél nélküli Dolce Vita
Szöveges ítélet
Ne vegyél ilyet!
Azért ne vegyél, mert amikor télen nem használod, elvonási tüneteid lesznek. :)
Számolod vissza a napokat tavaszig, hogy újra autózhass vele. Többen mondták, hogy kapuzárási pánik miatt vettem. Lehet, hogy így van, de nem bánom. :) Mindig szerettem volna egy kabriót, aztán a 40 határán döntöttem, most vagy soha! Mivel az Alfa Romeo márka szerelmese vagyok, így nem volt kérdés, hogy onnan merítek magamnak a típusok közül. Így jött ez az imádni való digó, akit mindenki dicsér és mindenkinek tetszik. Aki nem ismeri közelebbről a típust, sokkal fiatalabbnak gondolja. Egy kortalan olasz gyönyörűség. Hobbiautónak van, így nyilván nem megy annyit, ezért probléma sincs vele, leszámítva az 1db kerékcsapágyat, amit cserélni kellett. Most is alig várom a jó időt, hogy a mindennapi robotot elfelejtve, bevegyem a lesz.rom tablettát és autózzak vele.
Csak két üléses, így nem a legpraktikusabb, de nem is taxinak vettem. Szerencsére van mellette másik autó, ha többen utazunk, így nem probléma a két ülés.
Szóval mindenkinek ajánlom, aki szereti élvezni az autózást. A kabrióknál egyébként is sokkal szabadabbnak érzi magát az ember, jobban jönnek az illatok és a hangok. Mint motorozásnál, csak ahhoz beszari vagyok, így marad a nyitott tetős autózás. :)
Hibalista
- Egy kerékcsapágy
Ide hordtam szervizbe
Ismert budapesti Alfa szerelő (D.Z. Tuning & Service)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |