A kitartó társ
Szöveges ítélet
Ez volt a legtöbbet használt GTV-m. 5 éven át a napi munkába járásomat oldottam meg vele. Teljesen jól és hibamentesen szolgált ezen a 200e km-en át. Hogy elötte 180 vagy 280 ezer km volt-e benne? Senki nem tudja. Mindenesetre nem volt semmi baja, mindig mindenhova elvitt és haza is hozott. A mai napig meglenne, ha egy néni nem kanyarodik ki elém az országútra egy parkolóból. A baleset után, hosszú harcok árán sikerült elismertetnem a biztosítóval az autó értékét, de addigra menthetetlenül rohadásnak indult a törések mentén. :(
A 90-es évek második felében már nem volt az utak királya, mint 5 évvel korábban a másik ilyen autóm. De jól ment és azért még volt tisztelete az utakon, haladni lehetett vele. Közben megannyi autó megfordult a családban (LeBaron, Corvette, 309, Alfa 75, Punto I, Punto II), de ez maradt az állandó útitárs, amit csak én használtam. Persze imádtam, mint minden GTV-met azelött és azóta, de hozzá, a rengeteg együtt töltött km miatt még erösebb szálak füznek. A motorja most, 6,5 év után várja, hogy egy restaurálás alatt álló GTV-be költözhessen, melynek már kész a lakatolása és a fényezése.
Soha rosszabb autója ne legyen senkinek!
Hibalista
- Kopó alkatrészeken kívül semmi.
Ide hordtam szervizbe
Alfa Szamosi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | GTV 2.0 | Következő autója? | GTV6 3.0 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |